Test ved tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Måske tvillinger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.801 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2021

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er gravid igen, og har nogen meget positive test i forhold til min sidste graviditet for 1,5 år siden. Kan HCG i kroppen variere så meget, eller er der en chance for at det er tvillinger? 

Her er udvikling fra torsdag 4+6 til i dag 5+2, samt min 4+0 test. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2021

Anonym

Jeg tror det svinger meget fra person til person - og endda graviditet. Har flere gange set herinde, at folk oplevede stor forskel i hcg udvikling ved deres graviditeter. Min egen test var meget positiv omkring 4+0 og måske som dine ved samme tidspunkt, så jeg tror ikke man kan konkludere tvillingegraviditet ud fra en test (selvom hcg typisk dannes hurtigere ved tvilling). Du må vente spændt til scanning, hvis du køber en privat én

men tillykke med den positive test!!

Anmeld Citér

19. september 2021

Anonym

Tillykke med de flotte test!

Man kan desværre ikke indikere om det er tvillinger udfra en test. Nogen danner jo bare meget hcg. Jeg har selv lavet MEGET tydelige teste ret tidligt i mine graviditeter og der var ingen tvillinger imellem  

Anmeld Citér

19. september 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har været gravid med en enkelt (flere gange) og tvillinger, og testene var lige positive, uagtet om der var en eller to derinde.

Anmeld Citér

19. september 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen  Vi har tidlig scanning 1 oktober, så satser vi på der kun ligger en fin lille bebs derinde, som har det godt

Anmeld Citér

19. september 2021

Baby.mamma

Da jeg var 4+ kunne mine heller ikke blive mere mørkerøde. Så mine lignede dine, og jeg havde kun 1 alle gangene  

Anmeld Citér

19. september 2021

fehår

I min første graviditet var testene helt mørkerøde meget tidligt, i nummer 2 graviditet var de også meget tydelige, mens jeg i min tredje graviditet kun testede svagt positivt indtil 5+. Alle tre gange har der været én. 

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym trådstarter

Sjovt der er så stor forskel på, hvor meget HCG man har i kroppen  

Håber på kun en

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.