Jeg er forvirret, hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2021

Mortilava

Hej 

Min mens startede den 14. I denne måned og jeg er så småt ved at afslutte den. Jeg fik en mave fornemmelse på jeg skulle tage den sidste test jeg havde liggende som ser således ud.. og efter noget tid blev tydeligere som dem tørret ind. Dette er en valdmet test og på en times "hold".... 4 timer efter fik jeg så købt og taget en rfsu test.. som er negativ! Jeg er forvirret og nu især når jeg også har blødt. Jeg tog en test 2 dage før min mens kom og de var negative. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro på eller ikke, mon nogle har prøvet det samme?��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2021

Tidra22

Jeg ser den desværre som negativ.. 

Anmeld Citér

18. september 2021

Mortilava

ikris skriver:

Jeg ser den desværre som negativ.. 

Hvilken en? 

Mit er mere bare en hel mens, og så svagt positiv pludselig og negativ på en anden

Anmeld Citér

18. september 2021

tutti

Jeg synes også de alle ser negative ud.. især når de har ligget mere end 5 minutter, for så kan man ikke regne med resultatet af testen. Hvis stregen ikke kommer tydeligt inden for 5 minutter, skal den ses som negativ..

Anmeld Citér

19. september 2021

Charl90

Alle er negative. Ved graviditet har jeg aldrig været i tvivl efter 4+0

Anmeld Citér

19. september 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg synes billede 2 ser positiv ud …

Anmeld Citér

19. september 2021

Enmere20

Jeg synes det er svært at se om det er en skyggestreg på valmed testen. Jeg har desværre selv prøvet at få en meget tydelig skyggestreg på en valmed test  den forsvandt dog efter noget tid til forskel fra de teste der har været positive. Når nu den anden test er negativ lyder det til at det er en skyggestreg - har du evt prøvet at teste igen?

Anmeld Citér

19. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De ser desværre alle negativ ud.  Valmed nr 2 test, ser desværre ud som skyggestreg. 

Anmeld Citér

19. september 2021

Tidra22

Nåå troede det var samme test bare skilt ad;-)  Ser desværre begge som negative

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.