Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville bare spørge om dette er en skyggestreg?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har aldrig fået en skyggestreg på en babyplan test. Når jeg har haft sådan en streg, har jeg været gravid, men du kan ikke være langt henne? Test om et par dage, og se om den udvikler sig.
Samme som ønskebaby87, jeg har heller ikke oplevet en skyggestreg på babyplan som et af de få mærker, hvor det ikke er sket. Giv gerne en update
Tak for svar. Jeg tester igen imorgen og søndag, og ser om der sker mere kan se at overvejende del stemmer skyggestreg, men jeg har netop heller aldrig fået disse streger på babyplan.
Aldrig fået en skygge på babyplan, men den ser overvejende grå ud,, spændede om den er der. Hvor langt bude du være henne?
Anonym skriver: Aldrig fået en skygge på babyplan, men den ser overvejende grå ud,, spændede om den er der. Hvor langt bude du være henne?
Kun 3+0.. vi skal til fest i aften så ville lige tjekke.
Anonym skriver: Kun 3+0.. vi skal til fest i aften så ville lige tjekke.
Spændede om der sker en udvikling Er selv 3+3 i morgen og overvejer at teste fordi vi får venner på besøg til mad og vin.
er det en alm eller tidlig test ?
Anonym skriver: Spændede om der sker en udvikling Er selv 3+3 i morgen og overvejer at teste fordi vi får venner på besøg til mad og vin. er det en alm eller tidlig test ?
Det er eb tidlig test ja der er jo både fordele og ulemper ved at tjekke tidligt.
Anonym skriver: Det er eb tidlig test ja der er jo både fordele og ulemper ved at tjekke tidligt.
Enig ! vil virkelig have det dårligt med at drikke vin hvis der kom en antydning af positivt i morgen, så vil egentlig gerne teste bare just in case… men den kan jo også vise sig at være helt negativ og så stadig blive positiv et par dage efter ..
Anonym skriver: Enig ! vil virkelig have det dårligt med at drikke vin hvis der kom en antydning af positivt i morgen, så vil egentlig gerne teste bare just in case… men den kan jo også vise sig at være helt negativ og så stadig blive positiv et par dage efter ..
Præcis. - jeg ville lidt ønske jeg ikke havde testet da svaret er total tvetydigt. Men jeg melder mig bare til at køre i aften, under påskud ud af at jeg har lidt arbejde imorgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128