Hej alle
Jeg tog en positiv ÆL-test d. 03.09.21 om aftenen - den var endnu skarpere i farven 04.09.21, men jeg ved godt, at man skal regne ud fra den første positive test. Min ægløsning har jo så været enten 04.09.21 eller 05.09.21 - hvis den kommer mellem 24 og 48 timer efter testen bliver positiv?
Nå, der sker så det at jeg allerede omkring den 07.09.21 og igen 08.09.21 får en lille smule lyserødt udflåd. Meget lidt. Det fortsætter on/off de næste dage. 12.09.21 tager det lidt til - igen er det primært ved tørring. Det begynder at blive mere rødt i farven og i større mængder, men stadig ikke så jeg kan fylde et bind. Det fortsætter igen de næste dage og et par gange kommer der blod, så vandet bliver rødt, når jeg tisser. Det sker to gange på to dage, men på intet tidspunkt ser jeg, at der kommer klumper/slimhinde med. Det er kun vandigt rødt blod. Det undrer mig en del. De næste dage er det helt væk og kun meget lidt brunt. De sidste par dage har der intet været.
I dag 17.09.21 (formiddag) tager jeg en test. Jeg har drukket en del, og det er jo ikke morgenurin, Derudover har jeg ikke holdt mig et par timer før test. Men der kommer en streg nummer to frem (umiddelbart inden for tiden). Den er ikke så stærk i farven, men kan ses. Det vil sige, at jeg nok er et sted mellem 3+5 og 4+0 i dag?
Min tanke er følgende:
1) Biokemisk graviditet - eller begyndende abort
2) Der har været to, men den ene er gået til tidligt? Har som sagt ingenting set komme ud udover blod.
3) Der er en graviditet, men menstruationen kom alligevel her i den tidlige del. Kan bare ikke forstå, hvordan fosteret har klaret det trods den blødning.
Jeg er virkelig forvirret? Er der nogen, som her erfaring med det her? Jeg har aldrig blødt i mine tidligere graviditeter?
Anmeld
Citér