Jeg prøver at forstå, men…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.115 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. september 2021

Anonym trådstarter

Hvad er det der sker? I de danske daginstitutioner? 
jeg er selv pædagog i en vuggestue og vi er virkelig godt normeret!!! Og jeg er glad og jeg elsker alt ved mot job. 
men! Jeg bliver dybt rystet når jeg idag læser at ENDNU en lille 3-årige dreng er død i en tragisk ulykke i en børnehave!

det sted der burde være det tryggest, bedste og ikke mindst mest sikre sted, at efterlade dit barn mens du er på arbejde…
Det er jo endnu ikke kommet frem, hvad der er sket, udover det igen er sket på en legeplads…. Ligesom med den anden dreng…

mit hjerte bløder indeni! Jeg har selv en dreng på 3, og jeg aflevere ham hver dag og er jo sikker på, jeg skal se ham igen nogle timer senere  
ved ikke hvad jeg vil med det her opslag…. 
jeg er bare så ulykkelig, over, at det kan ske - igen! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

jeg er selv pædagog i en vuggestue og vi er virkelig godt normeret!!! Og jeg er glad og jeg elsker alt ved mot job. 
men! Jeg bliver dybt rystet når jeg idag læser at ENDNU en lille 3-årige dreng er død i en tragisk ulykke i en børnehave!

det sted der burde være det tryggest, bedste og ikke mindst mest sikre sted, at efterlade dit barn mens du er på arbejde…
Det er jo endnu ikke kommet frem, hvad der er sket, udover det igen er sket på en legeplads…. Ligesom med den anden dreng…

mit hjerte bløder indeni! Jeg har selv en dreng på 3, og jeg aflevere ham hver dag og er jo sikker på, jeg skal se ham igen nogle timer senere  

Har godt nok læst om det med den 3 årlig dreng. Men årh er han nu erklæret død? 
jeg synes det så frygteligt. Har selv en pige på 3 år som går i børnehave. Hvor er det frygtelig for drengen og ikke mindst forældrene. Kan ikke forstår at sådan et sted ikke er så sikker, sådan et sted burdte være 200%. Jeg er også helt mundlam over det her

Anmeld Citér

16. september 2021

MEF

Anonym skriver:

Det er så forfærdelig og jeg har så uendelig ondt at de forældre som lige nu står med den største sorg i verdenen! 

Der er jo intet offentliggjort om hvad der er sket, men som jeg forstår er der intet der tyder på at der er nogen der har handlet forkert. Der er sket en ulykke og det kan jo også ske når vi selv er på legepladsen med vores unger. Uheld og ulykker sker jo bare desværre og det er bare så ualmindelig tragisk

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har godt nok læst om det med den 3 årlig dreng. Men årh er han nu erklæret død? 
jeg synes det så frygteligt. Har selv en pige på 3 år som går i børnehave. Hvor er det frygtelig for drengen og ikke mindst forældrene. Kan ikke forstår at sådan et sted ikke er så sikker, sådan et sted burdte være 200%. Jeg er også helt mundlam over det her

Han er død idag

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Det er så forfærdelig og jeg har så uendelig ondt at de forældre som lige nu står med den største sorg i verdenen! 

Der er jo intet offentliggjort om hvad der er sket, men som jeg forstår er der intet der tyder på at der er nogen der har handlet forkert. Der er sket en ulykke og det kan jo også ske når vi selv er på legepladsen med vores unger. Uheld og ulykker sker jo bare desværre og det er bare så ualmindelig tragisk

Du har ret, men…..

Anmeld Citér

16. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Han er død idag

Årh altså bare tanken om hvordan forældrene har det nu, få bare mine tårer til at trille på mine kinder  

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Årh altså bare tanken om hvordan forældrene har det nu, få bare mine tårer til at trille på mine kinder  

Lige præcis. 
i tirsdags puttede de deres dreng…. Idag er han død

Anmeld Citér

16. september 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Uheld sker, uanset hvor sikre vi tror det er. Det kunne ske derhjemme på legepladsen, på vej til børnehaven eller andet. RIP lille dreng. Forfærdeligt.

Anmeld Citér

16. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Lige præcis. 
i tirsdags puttede de deres dreng…. Idag er han død

ja Det er helt vildt skrækkeligt.  Der er ikke et levende mennesker der kan garantier at de ser deres barn igen fra det ene øjeblik til den anden. Og ingen forældre der intet har mistet et barn ved ulykke eller sygdom kommer nogensinde til at glemme et eneste detalje om den dag. Man få ikke større sorg her i livet end at miste sit barn. De går hårdt tid i møde stakkels dem.

Anmeld Citér

16. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Det er så forfærdeligt, hvorfor der sker, ved jeg ikke, men tænker du det er blevet mere hyppigt ?

Men årh mit hjerte bløder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.