valmed strimmel test VS. Glear blue digitaltest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2021

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Har i går taget en helt almindelig strimmel test fra valmed, købt i netto, og der kom 2 streger. ville så have det bekræftet ved en digital test så jeg kunne overraske kæresten, men den siger negativ.

Sys jeg har læst et sted, at man sku så stole på den digitale.

Nogen der har erfaringer med tests?

Ringer selfølgelig til lægen mandag, hvis det røde stadig forbliver væk og jeg ikke har kvalme mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Prøv med en g test fra babyplan. Jeg har aldrig fået en skyggestreg på den.

Har du evt et billede af valmed?

Anmeld Citér

16. september 2021

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

dette er valmed strimmel testfra igår. billed er taget inden for tid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. september 2021

tutti

dette er valmed strimmel testfra igår. billed er taget inden for tid. 

Den ser desværre negativ ud. Hvis Clearblue siger negativ, ville jeg nok stole på den - i hvert fald ind til videre. Jeg ville teste igen om 3-4 dage, også med en Clearblue, før jeg ville tage fat på lægen De vil nok heller ikke henvise dig til en blodprøve før du er gået flere uger over tid og din mens stadig ikke er kommet.

Hvornår skulle din mens være kommet?

Anmeld Citér

16. september 2021

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

sku være kommet i går, men også kun fordi jeg havde kvalme hele dagen igår, og plejer jeg normalt ellers aldrig at have.

Anmeld Citér

16. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Prøv en fra lidl. De viser aldrig skyggestreger eller lign. 

Tror lidt det er det der er sket her,  på din valmed test. Den ser også meget meget svag ud kontra du er over tid.

Jeg har personligt aldrig oplevet at den digitale ikke har vist positiv hvis en strimmel test har vist 2 streger  

Anmeld Citér

16. september 2021

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har prøvet i 2 graviditeter at alle andre mærker test,var positive i 3+3,men den digitale var negativ

Den blev begge gangene først positiv i 3+5,så min anbefaling er ikke at bruge penge på dem.

den viste test er tydelig positiv.

Anmeld Citér

16. september 2021

MJL88

Jeg har prøvet det samme. Men jeg var gravid Havde købt en pakke med to digitale, så tog en dagen efter igen fordi Valmed var blevet tydeligere, og så sagde den gravid 1-2 uger  

Anmeld Citér

16. september 2021

Charl90

Jeg synes testen ser farveløs ud og dermed negativ. Test igen om to dage, så burde den være tydeligt positiv hvis du er gravid

Jeg tror ikke lægen vil se dig. Jeg gik i hvert fald ti dage over tid med daglig kvalme, men negative tests. Min læge sagde at jeg bare måtte vente og se. Hos dem ville de bare lave en g-test som den jeg tager hjemme. Jeg fik min mens...

Måneden efter var testen tydeligt positiv ved udebleven mens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.