Fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej alle

min dreng vil gerne holde fødselsdag for drengene i klassen. Han bliver 10 år. Det bliver holdt hjemme. Vi har have. 
Kan I hjælpe med ideer til hvad man kan finde på af aktiviteter/underholdning? 
på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
mor:) skriver:

Hej alle

min dreng vil gerne holde fødselsdag for drengene i klassen. Han bliver 10 år. Det bliver holdt hjemme. Vi har have. 
Kan I hjælpe med ideer til hvad man kan finde på af aktiviteter/underholdning? 
på forhånd tak

Vi har haft lavet små opgaver i grupper med point. Og så har vi brugt de 5 sanser. 
-smage, føle, høre, lugte og syn. 
Og så en afsluttende opgave. 

Det har hittet her og det er dejligt nemt at kunne justere i sværhedsgraden, afhængig af alderen. 

Vi har også haft lavet “hit med sangen,” det har også været sjovt, men lidt svært, selvom vi har forsøgt os med sange de kendte. 

Hvis I har bålplads i haven, er det mega hyggeligt at samles om, evt. med skumfiduser, snobrød, popcorn, pandekager eller hvad I nu har til. 

Anmeld Citér

15. september 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babyklar87 skriver:

Vi har haft lavet små opgaver i grupper med point. Og så har vi brugt de 5 sanser. 
-smage, føle, høre, lugte og syn. 
Og så en afsluttende opgave. 

Det har hittet her og det er dejligt nemt at kunne justere i sværhedsgraden, afhængig af alderen. 

Vi har også haft lavet “hit med sangen,” det har også været sjovt, men lidt svært, selvom vi har forsøgt os med sange de kendte. 

Hvis I har bålplads i haven, er det mega hyggeligt at samles om, evt. med skumfiduser, snobrød, popcorn, pandekager eller hvad I nu har til. 

God ide med bålplads…havde slet ikke tænkt over at inddrage bål
jeg synes det er svært at finde på opgaver der ikke bliver lidt børnehave agtige…det må være en arbejdsskade

Anmeld Citér

16. september 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Børn elsker temafester og er tit bedre til at gå med på legen end voksne. Så find noget der interesserer din søn og Google børnefødselsdag med det tema.

Vi holdt Among Us fødselsdag for min datter. Det var et stort hit. https://www.instructables.com/Among-Us-Live-Action/

Anmeld Citér

16. september 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
mor:) skriver:

God ide med bålplads…havde slet ikke tænkt over at inddrage bål
jeg synes det er svært at finde på opgaver der ikke bliver lidt børnehave agtige…det må være en arbejdsskade

Synes nu faktisk godt at man kan finde på noget uden det bliver børnehaveagtigt. 

Jeg så faktisk her den anden dags at TV2 Charlie har et program der hedder "Slip sanserne løs" tror jeg. Det er lige nøjagtig noget a la det vi har haft gjort - det er voksne der er med, så tænker sagtens man kan niveausætte det så det er alderssvarende.

Men ellers som der er forslået at sætte et tema - det gjorde vi meget da vores datter var lille, men det var sådan helt lille hvor det var Hello Kitty, My Little Pony osv. Men måske noget Halloween-tema kunne være oplagt - skære græskar måske? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.