Hvad ser i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2021

Anonym trådstarter

UPDATE:

Der kommer også en streg her til morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Jeg synes graviditets testen ser positiv ud. Spændende hvad de næste tests siger

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

UPDATE:

Kan sagtens se stregen, men jeg synes ikke den ser ud til at være hel prøv evt et andet mærke

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym

Jeg vil også mene, at du ikke kan regne med stregen på GT, da den er brudt. Jeg tror hellere du skal fokusere på æl testen, som begynder at blive mere positiv

Anmeld Citér

16. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Uh altså! Jeg ville nok også prøve at købe et andet mærke test når den ser så mærkelig ud. Sikke en gyser hvor langt skulle du være? 

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Uh altså! Jeg ville nok også prøve at købe et andet mærke test når den ser så mærkelig ud. Sikke en gyser hvor langt skulle du være? 

Jamen ikke særlig langt. Og jeg kan slet ikke få det til at passe. Tog en test igår fordi jeg har det mærkeligt og mine brystvorter er helt hævet. 
Men er faktisk kun på CD 16 idag, og var jo ved at teste for ÆL. Men min cyklus er ikke stabil og jeg har indimellem oplevet at have ÆL nærmest lige efter mens.

jeg fik bare først testet fra CD 12 i denne cyklus.

Jeg har bestilt babyplan og clearblue hjem til levering imorgen. 
jeg har aldrig fået skygger så kraftige på Valmed før

Vi sexer hveranden dag pt i håb om at ramme noget, så det fortsætter vi selvfølgelig med. Tog lige denne test - dog på tynd gennemsigtig urin 

Anmeld Citér

16. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Jamen ikke særlig langt. Og jeg kan slet ikke få det til at passe. Tog en test igår fordi jeg har det mærkeligt og mine brystvorter er helt hævet. 
Men er faktisk kun på CD 16 idag, og var jo ved at teste for ÆL. Men min cyklus er ikke stabil og jeg har indimellem oplevet at have ÆL nærmest lige efter mens.

jeg fik bare først testet fra CD 12 i denne cyklus.

Jeg har bestilt babyplan og clearblue hjem til levering imorgen. 
jeg har aldrig fået skygger så kraftige på Valmed før

Vi sexer hveranden dag pt i håb om at ramme noget, så det fortsætter vi selvfølgelig med. Tog lige denne test - dog på tynd gennemsigtig urin 

Det er da lidt nervepirrende. Men valmed skulle vist være en af dem man kan stole på. Og synes godt man kan se en svag streg på den nye test også

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Det er da lidt nervepirrende. Men valmed skulle vist være en af dem man kan stole på. Og synes godt man kan se en svag streg på den nye test også

Ja det er jo desværre risikoen når man tester for tidligt . Jeg har bare så svært ved at stoppe mit indre monster når jeg først mærker noget anderledes  

Jeg tester bare lidt over de næste par dage også og så bliver jeg nok klogere .. 

jeg har nok brugt 200 Valmed test og aldrig fået skygger som de her, så det er meget mystisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.