Murren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2021

Tph96

Jeg har brug for at høre om andre har oplevet det. Jeg er første gangs gravid og er 5+4 idag. Jeg har de sidste to døgn on and off oh uanset om jeg har slappet af eller været aktiv haft murren i underlivet (ala menstrations smerter) og hver gang er jeg sikker på at nu bløder jeg næste gang jeg går på toilet, men nej stadig ingen blod. Er der andre der har prøvet det og hvornår stopper det?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2021

Anonym

Der er ingen der kan sige dig hvad din murren betyder. MEN det er faktisk helt normalt med murren, kroppen arbejder på at lave plads til den lille fis. Jeg har cirka en hel dag om ugen hvor jeg har menstruationslignende smerter/murren. Jeg er nu 16+2. De første 14 dage efter den positive test, havde jeg murren hver dag hele dagen. Babyen i min mave er sund og rask 

-det hedder ligamentsmerter

Forsøg at se om du kan nyde din graviditet, det er kæmpe stort, og ugerne kan simpelthen gå så stærkt 

Tillykke!

Anmeld Citér

14. september 2021

Tph96

Anonym skriver:

Der er ingen der kan sige dig hvad din murren betyder. MEN det er faktisk helt normalt med murren, kroppen arbejder på at lave plads til den lille fis. Jeg har cirka en hel dag om ugen hvor jeg har menstruationslignende smerter/murren. Jeg er nu 16+2. De første 14 dage efter den positive test, havde jeg murren hver dag hele dagen. Babyen i min mave er sund og rask 

-det hedder ligamentsmerter

Forsøg at se om du kan nyde din graviditet, det er kæmpe stort, og ugerne kan simpelthen gå så stærkt 

Tillykke!

Tak for svar Jeg må nok prøve at finde ro i det og ikke over tænke alt

Anmeld Citér

14. september 2021

Anonym

Tph96 skriver:

Tak for svar Jeg må nok prøve at finde ro i det og ikke over tænke alt

Det er helt normalt at være bekymret

Dette er min anden graviditet og jeg er mindst lige så bekymret som første gang, hvis ikke mere  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.