Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
9 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg havde 20/7 ubeskyttet sex (ca ved ægløsningstid) og fik min mens 2 uger senere som normalt. Jeg fik det også helt ifølge kalenderen måneden efter (dog en del kortere og lettere end normalt), men de sidste dage par dage har jeg følt mig træt- næsten helt udkørt til trods for normal søvnrytme samt halvømme bryster, og i går købte jeg så en test fra Rema for at tjekke, om kunne være gravid. Den var negativ i går eftermiddags. Jeg testede igen her til morgen for at være helt sikker, og den var positiv. 

Jeg har købt en ny test - også fra Rema - igen i dag, og den var også negativ her i eftermiddag. 

Nu er det ved at være mange år siden, jeg har skulle teste for graviditet, og jeg er helt i tvivl om, hvad det betyder? For en streg er vel en streg? Men hvis jeg skulle være så langt henne, burde jeg vel kunne teste positiv om eftermiddagen også?  

Kan I hjælpe mig? 

Jeg har vedhæftet testen fra i morges. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg havde 20/7 ubeskyttet sex (ca ved ægløsningstid) og fik min mens 2 uger senere som normalt. Jeg fik det også helt ifølge kalenderen måneden efter (dog en del kortere og lettere end normalt), men de sidste dage par dage har jeg følt mig træt- næsten helt udkørt til trods for normal søvnrytme samt halvømme bryster, og i går købte jeg så en test fra Rema for at tjekke, om kunne være gravid. Den var negativ i går eftermiddags. Jeg testede igen her til morgen for at være helt sikker, og den var positiv. 

Jeg har købt en ny test - også fra Rema - igen i dag, og den var også negativ her i eftermiddag. 

Nu er det ved at være mange år siden, jeg har skulle teste for graviditet, og jeg er helt i tvivl om, hvad det betyder? For en streg er vel en streg? Men hvis jeg skulle være så langt henne, burde jeg vel kunne teste positiv om eftermiddagen også?  

Kan I hjælpe mig? 

Jeg har vedhæftet testen fra i morges. 

Den er positiv 

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym

Vil også mene den er positiv ��

Anmeld Citér

13. september 2021

123321

Profilbillede for 123321

Ja den test er positiv - men mystisk de andre er negative.

Har du forsøgt at teste igen? Vil give dig ret i hvis du var så langt henne så burde du kunne teste positiv døgnet rundt. 

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym

Stregen ser desværre defekt ud, jeg ville prøve igen i morgen

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Stregen ser desværre defekt ud, jeg ville prøve igen i morgen

Jeg tænkte også det samme, den ser ud til at være brudt i den ene ende… prøv med en ny test

Anmeld Citér

13. september 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg vil sige positiv, når det er så længe siden. Men ring til lægen og bed om en blodprøve. 

Anmeld Citér

13. september 2021

B&J

Jeg vil prøve et andet mærke ind rema eller ja gå til lægen og få en blodprøve Så er du 100%
sikker 

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym

Eller tag en digital clearblue, så er du ikke i tvivl (før man går til lægen og får bestilt blodprøve osv...)

Anmeld Citér

14. september 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar. Jeg købte en valmed i går (eneste jeg kunne få fat på), og den var negativ her til morgen. 

Jeg har bestilt tid hos lægen, for jeg er så udkørt hele tiden, og hvis det ikke er graviditet, så må det være noget andet, så lægen vil tage blodprøver for at tjekke for vitamin-mangel samt hcg. 

Tak for hjælpen de damer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.