Anonym skriver:
Efter mange år i fertilitetsbehandling ville jeg sige det er spild af tid. Desuden kan ægløsningsprøjten give en positiv test. For mig op til 14 dage efter jeg havde taget den
Er ked af at høre, at du har mange års erfaring med ferilitetsbehandling. Håber at det er gået godt for jer, eller at det kommer til at lykkes for jer på den ene eller den anden måde! Det mener min kæreste også. Altså. At det er spild af tid Jeg syntes bare det er SÅ svært at vente… Men kan læse, at stort set alle har det sådan.
Jeg har dog nogle andre symptomer i denne omgang end sidste gang. Sidste gang havde jeg kvalme, var træt og ømme bryster på samme måde som ved mens. Denne gang har mine brystvorter været SÅ ømme, at jeg ikke kunne overskue at have tøj på. Hovedpine, slemme humørsvingninger, træthed i så slem en grad at jeg ikke orker noget om aftenen, øm i kroppen, enormt oppustet hen af eftermiddagen og så er det mørke område på mine brystvorter blevet større. Men har også læst om flere, som får forskellige symptomer af ægløsningssprøjten fra gang til gang. Så man må jo bare vente, men det er virkelig svært…
Anmeld
Citér