Kobberbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
9 svar
1 synes godt om
11. september 2021

Anonym trådstarter

Dem af jer der har kobberbryllup eller har haft - hvordan fejre I det... bare jer selv, med familie, venner...?

gaver til hinanden..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2021

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Dem af jer der har kobberbryllup eller har haft - hvordan fejre I det... bare jer selv, med familie, venner...?

gaver til hinanden..?

Regner med at leje et forsamlingshus og mad udefra og invitere venner og familie når den tid kommer 

Anmeld Citér

11. september 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

gaver til hinanden..?

Vi holdte noget morgenmads åbent hus, for familie og venner. Om eftermiddagen tog vi på weekendophold i Malmø. 

Vi gik gaver af dem som kom, men så vidt jeg husker gav vi ikke hinanden. 

Anmeld Citér

11. september 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har kobberbryllup til næste år, og jeg tænker allerede hvordan vi skal gøre det

Vores søn vil være 11 år og vores datter 1 år, og tænkte på at invitere familien på restaurant  til frokost tid eller aftensmad, men vil lige kigge med hér i tråden 

Vi har givet hinanden bryllupsdags gaver nogle år, men langt fra alle, det kommer lidt an på hvad der er brug for og om vi har gode idéer til en gave, da vi generelt ikke rigtig mangler noget nogen af os

Anmeld Citér

12. september 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Vi har Kobberbryllup om ikke så længe og planlægger ikke noget i den forbindelse

Anmeld Citér

12. september 2021

2017morigen

Vi holdte en fridag og spiste frokost sammen i byen. Vi havde allerede ved bryllup sagt at vi ikke holdt noget ved kobberbryllupet da vi giftede os meget unge og derved kun var 32 og 34 ved kobberbryllupet 

Anmeld Citér

13. september 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Da vi havde kobberbryllup blev der holdt morgentamtam med æresport osv. 
Fest holdt vi ikke. I stedet tog vi børnene og vores svigerdatter med på ferie til Italien. 

Anmeld Citér

13. september 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

gaver til hinanden..?

Jeg tror at det er hvad man gør det til. Vi har om nogle år, men forventer ikke at vi gør noget spektakulært. Min mor har i år og hun forventer alt muligt. Vi, min søster og jeg har måtte stå med en masse planlægning for at arrangere morgensang, overnatning til gæster, æresport osv. hun har meget høje forventninger. 
snak sammen som familie og så meld ud til familien. 

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg tror at det er hvad man gør det til. Vi har om nogle år, men forventer ikke at vi gør noget spektakulært. Min mor har i år og hun forventer alt muligt. Vi, min søster og jeg har måtte stå med en masse planlægning for at arrangere morgensang, overnatning til gæster, æresport osv. hun har meget høje forventninger. 
snak sammen som familie og så meld ud til familien. 

Hold da op. Store forventninger. Det lyder mere som sølvbryllup og guldbryllup.

Anmeld Citér

13. september 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hold da op. Store forventninger. Det lyder mere som sølvbryllup og guldbryllup.

Ja det synes jeg også. Men jeg tror måske også at der kommer/er et generationsskifte i forhold til fejringen af kobberbryllup. I forhold til gamle traditioner og nye mere afdæmpede, eller andre måder. 
Vi fejrer heller ikke bryllupsdag. Men siger da tillykke. Vi kunne måske overveje at tage børnene med på en overnatning et sted eller samle familien til en middag hjemme. Men ikke mere end det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.