Jeg ville nok lære ham at cykle selv, hvis han da ikke kan det endnu? Ved godt det ikke er det du spørger til, men det er da så meget nemmere. Selvfølgelig er det ikke optimalt hvis man skal cykle frem og tilbage på en stor trafikeret vej, men det lyder ikke som tilfældet?
Vi havde en periode hvor far måtte hente begge børn i vuggestue/børnehave 4 km væk, indtil vi fik plads i en institution tættere på efter vi var flyttet. Der var den store 4 år. Vi købte en cykelvogn, men der gik ikke længe før både min søn og far syntes det var nemmere at han bare cyklede på sin egen cykel og så lillebror i cykelvognen når det var dårligt vejr og på cykelsædet i godt vejr.
Nu er han startet i skole, og den trafiktræning han har fået, har bare været rigtig god for ham nu, frem og tilbage til skole.
Det er måske meget hyggeligt for dem at sidde i en cykelvogn, men det er nu også sejt at være helt selvhjulpen
Hvis det endelig skal være, så ville jeg kigge på en Winther Dolphin xl. Og så med en babyindsats i.
Anmeld
Citér