Ingen symptomer 8+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.171 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2021

Anonym2300

I sidste uge var jeg inde og se hjerteblink og alt var super godt. Men nu er jeg 8+0 har stadig ingen symptomer. Mine bryster er dog blevet en lille bitte større, men det er det. Jeg er sgu lidt bekymret for om alt er godt, for synes mest man hører om dem, der har kvalme 24/7. Har I oplevet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2021

Anonym

Hej! Forstår udemærket din bekymring. Da jeg var gravid første gang havde jeg meget kvalme og havde en del sygedage pga det. Denne gang havde jeg kun kvalme, når jeg var sulten. 
Jeg synes du skal prøve at nyde at du ingen symptomer har. Lige pludselig kan det være at du er godt ramt. Dem med meget kvalme misunder dig sikkert for at være kvalmefri. 

Tillykke med graviditeten!

Anmeld Citér

9. september 2021

RB90

Jeg er også en af de heldige der aldrig har oplevet de helt store symptomer og ingen kvalme har haft. Er lige nu i uge 35 i min anden graviditet  Så prøv at nyd det  Det kan jo pludselig vende - det ved man ikke. Men stort tillykke!

Anmeld Citér

9. september 2021

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg var også så bange i starten af min graviditet for at der var noget galt. Jeg havde heller ikke mange symptomer, udover træthed og ømme bryster. Og det hjælper ikke at søge på Google! Men intet er galt med ham den lille i maven, jeg er nu i uge 32 og har ikke haft mange symptomer af graviditeten på noget tidspunkt. En graviditet kan bare være så forskellig, at den ikke nytter noget at sammenligne sig selv med andre, heller ikke når det senere kommer til mavens størrelse(er min mave for lille/stor, sidder den rigtig?)  Så stort tillykke med bebs i maven

Anmeld Citér

10. september 2021

Anonym

Jeg er lidt over 16 uger henne og har ikke haft nogen symptomer  Jo, en utrolig kort periode med kvalme inden morgenmad og så træthed, men ikke derudover. 

Nyd det, håber det fortsætter!

Anmeld Citér

11. september 2021

B&J

Nu er jeg 12+3 

mig det eneste jeg har haft er lidt træt og ømme bryster det er alt. 

Anmeld Citér

11. september 2021

AnoMor

Anonym2300 skriver:

I sidste uge var jeg inde og se hjerteblink og alt var super godt. Men nu er jeg 8+0 har stadig ingen symptomer. Mine bryster er dog blevet en lille bitte større, men det er det. Jeg er sgu lidt bekymret for om alt er godt, for synes mest man hører om dem, der har kvalme 24/7. Har I oplevet det samme?

Jeg havde ingen symptomer overhovedet da jeg var gravid udover udebleven mens og voksende mave. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.