14+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Maise

Rosa skriver:

Her så det nyeste mavebillede af mig, som kæresten tog i går   Endelig kan man tydeligt se noget!!!

Ihhh du er så fin Rosa, du ligner sådan en fin lille gave med en sød mave. Har i nogen navne endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Cris

Wow Rosa! Har du allerede fået en mave?! Jeg har ikke fået en mave indtil jeg var i uge 19-20! Men så skal du snart ud at shoppe nogle bukser og bluser så du har noget tøj med plads til din fin mave!

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cris skriver:

Wow Rosa! Har du allerede fået en mave?! Jeg har ikke fået en mave indtil jeg var i uge 19-20! Men så skal du snart ud at shoppe nogle bukser og bluser så du har noget tøj med plads til din fin mave!

Haha, gider du ikke lige sende den på sms til min kæreste? Jeg laver tricket med at sætte en stor sikkerhedsnål i mine bukser gennem knaphullet - og selv den må jeg knappe op når jeg har spist Synes ligesom ikke den er stor NOK til ventetøj... Men altså - enten er alle mine bukser krympet eller også er jeg begyndt at bule lidt...

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

Ihhh du er så fin Rosa, du ligner sådan en fin lille gave med en sød mave. Har i nogen navne endnu?

Ja vi går og summer og pt er Tindra favorit... Synes simpelthen det navn er så smukt, og så er det svenskt ligesom faren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.