Langt over tid, negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2021

Anonym trådstarter

Ja, overskriften siger jo det meste. Min cyklus har været nogenlunde stabil på ml 34-36 hele 2021. Men her sidder jeg på cd68, uden tegn på mens og med kridhvide gtest

Jeg ved at det er meget almindeligt at hoppe en cyklus over indimellem, men jeg er ved at gå op i limningen af bekymring. Det er okay hvis jeg ikke er gravid lige nu, men jeg vil gerne være det, så det er vildt frustrerende at cyklus nu er så tosset.

ligger nogen inde med lignende oplevelser, hvor cyklus igen er blevet stabil? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2021

Anonym

Det er sket for mig et par gange, og min cyklus er gået tilbage til normal efter min menstruation endelig kom. 

Anmeld Citér

6. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg nåede til dag 106 og så var helt normal mens - jeg er ret sikker på jeg har haft Æl og at min næste mens venter lige præcis til normal tid denne gang

jeg nåede virkelig at blive bekymret, og havde fået en lægetid to dag efter som jeg aflyste.

Jeg er næsten sikker på at det er grundet vaccinen. lægen kommer ihvertfald lige med på råd når jeg inviteres til 3. Stik. Jeg havde dannet antistoffer allerede efter 1. Stik, og jeg er ærligtalt i tvivl om jeg ønsker det 3. Når det havde så stor betydning for min cyklus

Anmeld Citér

6. november 2021

Ananas

Jeg er også lige gået flere uger over tid med æl der havde rykket sig 3 uger fra en ellers ret regelmæssig cyklus. Og jeg er ikke blevet vaccineret i denne cyklus hvis man ved lidt om hvordan RNA og vacciner virker så giver det ingen mening hvis de skulle have nogen indflydelse på cyklus. Du kan roligt få et stik mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.