ang. det der salve til at smørre gummerne i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Loggidut

en veninde til mig, spurgte faktisk igår om jeg selv havde prøvet det salve inde i munden...

og jeg kunne jo kun svare nej...og så sagde hun at det i grunden var synd...for så nærmede jeg mig ikke mine børn med det...for det bedøver ret meget...og kommer der lidt på tungen, så er den helt bedøvet og slap...?8(

er der andre der har prøvet det af på sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

bette

hmm der findes jo 2 slags den ene bedøver mere end den anden.. og du skal selvfølgelig have den milde udgave.
jeg har selv prøvet den.. det gør jeg altid inden mikkel får det..
og jeg synes ikke det var noget særligt.. det var lindrende men ikke direkte bedøvende..

Anmeld

14. april 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

en veninde til mig, spurgte faktisk igår om jeg selv havde prøvet det salve inde i munden...

og jeg kunne jo kun svare nej...og så sagde hun at det i grunden var synd...for så nærmede jeg mig ikke mine børn med det...for det bedøver ret meget...og kommer der lidt på tungen, så er den helt bedøvet og slap...?8(

er der andre der har prøvet det af på sig selv?

Så må jeg hellere prøve det salve på Mille, hvis det gør tungen slap.
:D

Anmeld

14. april 2008

Helle30

Næh, det eneste jeg har prøvet i den retning, var engang jeg kom til at få sådan noget lokalbedøvende til myggestik på 2 - 3 fingerspidser. Da kunne jeg ikke rigtig mærke ting, jeg rørte ved.
Derfor var jeg også meget tilbageholdende med at købe gele til Sofies gummer. Er dog glad for at have den stående, for de få gange hvor hun haft meget ondt, har det virkelig givet hende ro.

- Helle

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

ja den vi fik er jeg også ret tilbageholdende med, for jeg bad udtrykkeligt om den til babygummer, men hun stak mig en der hed noget i retningen af alfa-med, og den bruges til blæner og proteser...det er den de reklamere med på tv i de her dage...og da jeg kom hjem og læste på pakken, stod der ikke en skid om at det måtte bruges til børn, der stod nu heller ikke noget om at det ikke måtte...

så jeg ved sgu ikke, jeg tror det var 100 kroner direkte ud af vinduet!

Anmeld

14. april 2008

Tynen

Jeg brugte den fra Apoén der hedder: MultiOral og den virker upåklageligt og meget, meget hurtigt!

Der står godt nok på den at det skal virker et par minutter (Ja, right! Troede det var til babyer) Men det man får altså ro alligevel selvom man ikke kan holde ungens tunge derfra :)

Trine

Anmeld

14. april 2008

Helle30

Loggi! Det må være den, der hedder Afta med. Det er den samme, vi bruger.
Niels hentede den en dag efter kl. 17 på vores nærmeste apotek, som heldigvis var det apotek, der havde vagt den aften/nat. Han blev betjent af én han kender (ven af hans forældre gennem 100 år;)) og hun havde sagt, at det var den gele, man bruger til babyer. Han aner jo ikke en hujende f... om sådan noget, og har ikke læst tænk og test, vi med børn eller sundhedsstyrelsens bog; "10.000 ting du skal passe på, når du får børn". Han var udelukkende interesseret i at få det til at holde op med at gøre ondt på Sofie.
Jeg tror, vi skal stole på, at hvis det ikke måtte anvendes til babyer, så villle man advare imod det.
Geleen har ihvertfald hjulpet Sofie nogle gange.

- Helle

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Loggi! Det må være den, der hedder Afta med. Det er den samme, vi bruger.
Niels hentede den en dag efter kl. 17 på vores nærmeste apotek, som heldigvis var det apotek, der havde vagt den aften/nat. Han blev betjent af én han kender (ven af hans forældre gennem 100 år;)) og hun havde sagt, at det var den gele, man bruger til babyer. Han aner jo ikke en hujende f... om sådan noget, og har ikke læst tænk og test, vi med børn eller sundhedsstyrelsens bog; "10.000 ting du skal passe på, når du får børn". Han var udelukkende interesseret i at få det til at holde op med at gøre ondt på Sofie.
Jeg tror, vi skal stole på, at hvis det ikke måtte anvendes til babyer, så villle man advare imod det.
Geleen har ihvertfald hjulpet Sofie nogle gange.

- Helle

jeps det er den...så kommer 10000 kroners spørgsmålet...hvordan fanden holder du hendes tunge væk i de to minutter det lige skal virke?
måske skulle jeg forsøge med den sut som nogen sagde...og hvis du bruger den gel, så kan jeg sgu også...lol...tak Helle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.