Pletblødning 16. Uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.642 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. september 2021

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Jeg pletblødte i forgårs hvor jeg var 14+5 Så tog jeg til læge i går og hun sagde jeg skulle henvende mig igen hvis der skete mere. Hun undersøgte mig ikke yderligere. 

Nu pletbløder jeg så igen her til aften 15+0. Jeg er ret nervøs. Har aldrig pletblødte før hverken i denne eller mine to tidligere graviditeter. 

Er der nogen der nogen her, der har prøvet noget lignende? 

Mvh 

Mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Jeg pletblødte i uge 5 og så igen i uge 16+6. Min egen læge var på ferie, så ringede til vagtlægen og blev tilbudt en scanning. Her konstaterede de, at alt var OK med babyen, men at min moderkage ligger foran livmoderhalsen og dét kan godt give lidt blødninger.

Nu er jeg 20+5 og har ikke blødt siden. Forhåbentligt fortsætter det sådan! 

Pletblødninger kan skyldes så mange ting, og langt oftest er det bare sarte slimhinder. Men jeg kan sagtens sætte mig ind i din frygt - det er vildt bekymrende, når man ser det. Jeg håber, du kan blive henvist til scanning og får lidt vished snart <3

Anmeld Citér

3. september 2021

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Tak for dit svar- som jo heldigvis er positivt. 

Jeg har godt læst om sarte slimhinder, men jeg har hverken lavet noget anstrengende og det er heller ikke kontaktblødninger. 

Jeg har taget den med ro i dag, og så er der ikke andet at gøre end at se tiden an. Selvom jeg bare gerne vil have svar nu! 

Jeg håber, at du fortsat slipper for flere blødninger.

Mvh 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.