Økologisk til madpakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.673 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne spise økologisk, og man kan selvfølgelig få mange ting.

Dog savner jeg ting til madpakken, altså fx små peberfrugter, små gulerødder og skoleagurker - dem kan jeg kun finde i alm udgave. Så skærer jeg ud af store ting, men det er jo lidt mere besværligt.

Er der nogen der VED hvor man kan købe det, eller findes der en økologisk madpakke-måltidskasse ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2021

Pb18

De små peberfrugter har de i super brugsen i økologisk udgave. Jeg synes også at have set små gulerødder, uden at være helt sikker. 

Anmeld Citér

2. september 2021

Anonym

Änglemark laver snackgulerødder øko.. fås i Kvickly og Brugsen. Jeg er også temmelig sikker at du kan få alt øko i Irma.

Anmeld Citér

2. september 2021

Lje

Anonym skriver:

Jeg vil gerne spise økologisk, og man kan selvfølgelig få mange ting.

Dog savner jeg ting til madpakken, altså fx små peberfrugter, små gulerødder og skoleagurker - dem kan jeg kun finde i alm udgave. Så skærer jeg ud af store ting, men det er jo lidt mere besværligt.

Er der nogen der VED hvor man kan købe det, eller findes der en økologisk madpakke-måltidskasse ?

COOP har det hele i økologisk udgave. Fra deres mærke "Änglemark". Vi bestiller det på COOP til levering og ellers ser jeg det hyppigt i vores lokale Kvickly. 

Aarstiderne har også en gnavegrønt-kasse med alt det, du efterspørger. Her.

Vh.

Anmeld Citér

2. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Änglemark laver snackgulerødder øko.. fås i Kvickly og Brugsen. Jeg er også temmelig sikker at du kan få alt øko i Irma.

Lige Kvickly og Irma har vi ikke i byen jeg bor, men jeg må tjekke i SuperBrugsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.