Hej alle 
Jeg står i den lykkelige situation, at jeg har testet positiv på min graviditetstest. Jeg er dog i tvivl om, hvor langt jeg er henne - måske har I nogle erfaringer, der kan hjælpe mig lidt på vej.
Mit eget bud er, at jeg er et sted mellem 5+0 og 5+5. Det er jo kun 5 dage til forskel, men her i den spæde start føler jeg at hver dag tæller og er vigtig
Min historik er, at jeg har en meget varierende cyklus - dog aldrig længere end 26 dage. Jeg har været af p-pillerne i 5 måneder. D. 25.07. får jeg en meget svag blødning, som stopper lidt igen, men kommer og går. D. 27. kommer en “rigtig” blødning, indtil den også bliver svag og kommer og går frem til d. 2. august. D. 22. august tester jeg positiv pga. ømme bryster og en følelse af at noget er anderledes. Jeg har altså hverken tracket min ægløsning eller taget tidlige teste (jeg ville heller ikke vide hvornår jeg kunne begynde på dem).
Mit spørgsmål er: Ville I regne med dagen for den første svage blødning (d. 25) eller først d. 27? Og hvad gør man, hvis man ikke ved, hvor lang ens cyklus normalt er? Jeg har i hvert fald svært ved at regne ud, hvor langt jeg mon er henne. Håber I kan hjælpe mig 
Anmeld
Citér