Er bange for at miste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2021

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har mistet flere gange, men var blevet enige om at vi ville prøve en sidste gang, men pga flere ting, syntes jeg ikke rigtig vi gik 100% ind for det, så jeg lagde det på hylden og nu har jeg så fået denne test til morgen (på en tissetår der kun er 30 min i blæren) og er så igen bange for at miste, jeg er 4+1 men i søndags var der mega lidt lyserød på wc papiret da jeg var ude for at tisse og tænkte så at nu kom mens, men der skete intet mere og siden er der intet sket andet end 2 gange er det som om at når jeg har tørt mig efter tissetår er det lidt mørkere end alm våd tisse plet på papiret, hvad skal jeg tro…? Billede 1 er taget under 1 minut efter den er taget, billede 2 er tager inden for de 5 min og billede 3 er ca 1 time gammel… jeg er ved at blive skør, jeg tisser hele tiden, har også ømme bryster (har jeg også op til mens) ingen kvalme pt… hvad tror i..?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det ser da klar ud til du er gravid og kæmpe tillykke med det ��

Jeg tror ikke du skal blive alt for bekymret over dit farvet udflåd, så længe det ikke bliver til en reel blødning og så længe det ikke forsætter i flere dage

Der er jo desværre ingen garantier, og kan virkelig godt forstå du er nervøs og bekymret.  Ville det evt være en mulighed at du talte med din læge om evt at få dage blodprøver med et par dages mellemrum, måske det vil kunne give til ro at se at hcg stiger som det skal hvilket indikere en sund graviditet, og evt en tidlig tryghedsscanning om et par uger, taget jeres historik i betragtning?  

Anmeld Citér

31. august 2021

M_M

Den ser absolut positiv ud! 
Så først og fremmest tillykke med det!

Og med jeres historik, så ville jeg da prøve at tage fat i lægen og høre om de evt. kan hjælpe med progesteron eller HCG støtte, hvis det giver mening.

Det kan måske give både noget ekstra støtte til kroppen, men også til sindet?
Jeg ved ikke om lægerne vil udskrive det når man ikke er i behandling, men det kunne da være værd at forsøge!! 

Og rigtig meget pøj pøj, håber det er lykkens gang for jer

Anmeld Citér

31. august 2021

Charl90

Tillykke nr 2 test viser jo så fint at du er gravid.

Jeg har også mistet før og er nu 8+4. Jeg tror på det og bekymrer mig næsten ikke. Hvis det går galt, så klarer jeg den ligesom de andre gange. Chancen for at det går godt er meget større og jeg fokuserer min energi på at være glad og positiv

Krydser for at det er din tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.