Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. august 2021

Anonym trådstarter

Er 22+ og har smerter konstant, lidt som et bælte der bliver strammet mega hårdt om hoften, hvis det giver mening.

Det bliver værre når jeg har været i gang, det kan være nok at sidde op i 1 time, så er jeg helt ødelagt resten af dagen. 

Min moderkage dækker fødselskanalen, men ved ikke om det bare er det, synes bare ikke jeg kan læse mig til at det skulle give smerter.

Har haft smerter i 4 ugers tid nu, mærker baby fint dagligt, så der er godt med liv, men vil så gerne vide hvorfra smerterne kommer.

Nogen gode bud, kan først komme til læge på fredag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2021

Fafo

Anonym skriver:

Er 22+ og har smerter konstant, lidt som et bælte der bliver strammet mega hårdt om hoften, hvis det giver mening.

Det bliver værre når jeg har været i gang, det kan være nok at sidde op i 1 time, så er jeg helt ødelagt resten af dagen. 

Min moderkage dækker fødselskanalen, men ved ikke om det bare er det, synes bare ikke jeg kan læse mig til at det skulle give smerter.

Har haft smerter i 4 ugers tid nu, mærker baby fint dagligt, så der er godt med liv, men vil så gerne vide hvorfra smerterne kommer.

Nogen gode bud, kan først komme til læge på fredag

Bækkenløsning måske? Og så synes jeg du skal kontakte din læge og evt få det undersøgt

Anmeld Citér

28. august 2021

Anonym trådstarter

Fafo skriver:

Bækkenløsning måske? Og så synes jeg du skal kontakte din læge og evt få det undersøgt

Jeg har kontaktet lægen, men den første tid jeg kunne få er nu her på fredag.

De andre graviditeter (2) har jeg slet ikke oplevet disse smerter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.