Hvad skal man bruge til en forårsbaby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.943 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2021

Anonym2300

Jeg har termin i midten af april 2022, så det er stadig tidligt, men jeg er begyndt at tænke over hvad vi skal købe  

Jeg tænker nemlig, at der skal købes mindre mængder af tøj, og at voksipose m.m ikke er nødvendigt? Hvad er jeres erfaringer med en forårsbaby både i forhold til indkøb men også generelt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Uanset hvad tid på året, kan du roligt skrue helt ned og vente og se hvad der bliver behov for, når baby kommer. At få en baby behøver ikke at kræve ret meget udstyr eller tøj, og det meste kan fås enten brugt eller på tilbud året rundt.

Foråret er svært at forudse. Da jeg fik min ældste var det sol og sommer allerede i april. Så jeg var glad for at vi ikke have købt bunkevis. Det var skønt og gjorde det enormt nemt at komme rundt med spædbarn, når man ikke skulle have tøj og udstyr med, og bare kunne amme eller skifte en ble på en bænk i solen  

Anmeld Citér

28. august 2021

Anonym

Jeg vil tilslutte mig ovenstående- jeg fik en slut maj baby, og alle sagde hvordan vi bare skulle købe kortærmet ting og baby nærmest ikke skulle have tøj på. Jeg er glad for at jeg ikke lyttede, for min baby var en kold en og krævede mere tøj end de fleste, kun på de varmeste dage i sommers holdte hun varmen i en kortærmet. Og er du heldig at have en vaskemaskine behøver du heller ikke at købe særlig meget.

Anmeld Citér

28. august 2021

Anonym2300

Anonym skriver:

Jeg vil tilslutte mig ovenstående- jeg fik en slut maj baby, og alle sagde hvordan vi bare skulle købe kortærmet ting og baby nærmest ikke skulle have tøj på. Jeg er glad for at jeg ikke lyttede, for min baby var en kold en og krævede mere tøj end de fleste, kun på de varmeste dage i sommers holdte hun varmen i en kortærmet. Og er du heldig at have en vaskemaskine behøver du heller ikke at købe særlig meget.

Tak for alle svar. Tror jeg vil prøve og begrænse mig og bare købe det tøj jeg simpelthen ikke kan lade være med fordi det er cute  Vi har nemlig både vaskemaskine og tørretumbler, så kan jo sagtens vaske

Anmeld Citér

28. august 2021

Anonym

Bedste råd jeg fik som jeg ville ønske jeg havde efterlevet: køb kun ting inden fødsel som er ABSOLUT nødvendige! Du ved ikke hvilken baby du får, og du kan risikere at bruge enorme summer på alt muligt "nice to have" som ender med ikke at blive brugt fordi det enten ikke er nødvendigt eller du får en baby der ikke vil høre tale om dit og dat Jeg købte en slynge vugge med motor fordi alle sagde at det var simpelthen uundværligt!!! Men datter gad fandme ikke ligge i den, og sov så fint i barnevogn og seng. Så det var maaaange penge jeg kunne have sparet! Og små babyer behøver ikke så meget tøj; de vokser ud af det med lynets hast, og du kan ikke vide helt hvilke størrelser de er i hver længe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.