Forværring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. august 2021

Anonym trådstarter

Piger en lidt frustreret tråd det her..

sagen er den at jeg i start juli blev indlagt med pludselig vejrtrækningsproblemer og allergi. 
sygehuset mente det var en forværring af astma og allergi under gravidlitet, så fik noget nyt medicin. 
men mine symptomer tager til og har opsøgt læge mange gange efterfølgende men når jeg kommer derned kan de ikke gøre mere for mig  udover de kan se at mine allergi symptomer er meget forværret og blodprøvere , men de kan ikke give mig mere medicin . 
jeg kæmper forsat hverdag med at få ordentlig luft, jeg er så nedlagt.

lige nu vil jeg ikke kunne holde til en fødsel

min frygt inderste inde er at vores lille baby i maven har taget skade eller gør nu hvor jeg kæmper sådan.
Jeg glæder mig slet ikke til noget med gravidliteten da alt det her overskygger min frygt for at miste hende eller hun har taget skade. Har hele tiden en fornemmelse af at noget er galt. Men hvergang jeg spørger lægen siger de bare at hun nok skal tage det hun skal bruge .
og min kæreste gider snart ikke høre mere på mine bekymringer.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2021

2021baby

Det kunne godt lyde som en form for angst. Ikke at jeg betvivler, at din allergi er forværret. Men følelsen af ikke at kunne få ordentlig luft, kan forværres ved angst. Altså det man tænker mest på og er nervøs for, kan kroppen forværre.

Jeg lider selv af angst, også når jeg ikke er gravid, og kan mærke at min hjerne påvirker mine kropslige symptomer. F.eks hjertebanken eller smerter.
Jeg havde samme følelse med min ældste, og nu igen i denne graviditet. Altså med at jeg var SIKKER på at der var noget galt. Men nu har jeg en datter på 4, og en lillesøster i maven, som kommer om nogle uger ����‍♀️

Synes du skal snakke med din jordemoder om det kan være begyndende angst. For det er bare med at hive fat i det, inden det bliver for stort. Og hun kan måske hjælpe med at berolige dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.