Jeg ville ikke sige noget til fælles omklædning, men selvsagt forvente, at der var professionelle voksne som sørgede for, at det ikke blev en dårlig oplevelse som en beskriver her i tråden.
Kærester, hmm når man er 6 år tænker jeg kærester bare er et ord, nogle har ældre søskende og vil gerne være som dem, andre er kalder det kærester fordi det er bedste ven osv. Mine har vist haft kærester i den alder, men det var jo bare nogle de havde med hjemme til leg, og om det var en kæreste de legede med eller en ven er vel hip som hap. De har aldrig kysset (af hvad jeg ved af), og ville nok lige løfte et øjenbryn, for hvorfor skal de dog have så travlt med at blive voksne.
Korte bluser, jeg vil slå fast med det samme, at jeg ikke anser en bar mave for noget seksuelt og jeg r en af dem som ikke forstod forbuddet mod crop tops. Men når det er skrevet forstår jeg ikke, hvorfor piger på 6 - 7 skal iføres teenager tøj. I den alder handler det for mig at se om komfort og muligheden for at kunne lege, så jeg havde nok ikke i regnfulde Danmark valgt en kort tynd bluse, for den gør da ikke noget godt for komforten, derimod kan den være skøn på campingpladsen i Italien. Men jeg forstår heller ikke bikinitoppe når der ikke er bryster, eller klipklappere når man skal lege i frikvarterne eller gummistøvler i solskinsvejr.
Anmeld
Citér