Svangerskabforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2021

Anonym trådstarter

Hej jeg er kun 8+2uger men har allerede alle symptomer på svangerskabforgiftning. Slem hovedpine,synsforstyrrelser, smerter i den øvre del af maven og  jeg har haft det så skidt at jeg har ikke lavet andet end ligge i seng i 5 dage.  Jeg var til tidlig skanning for finde ud af om det kunne være tvillinger siden jeg havde det så skidt og fik vide jeg har en sund og rask baby i maven men begge mine æggestokke giver hormon så jeg må haft 2 ægløsning. Jeg har ikke haft blødninger så jeg undrer mig hvor den anden æg er blevet af.

Det jeg vil vide er har noget af jer prøvet noget lignende med have det så skidt uden det var svangerskabforgiftning eller oplevet få vide lignende til en skanning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2021

Mom

Profilbillede for Mom

Så vidt jeg ved at man tidligst få svangerskabsforgiftning i uge 20, og ofte kommer det vidst først senere i graviditeten. Så det er nok ikke det.

Men jeg tænker at hvis du er meget skidt tilpas, skal du da tage fat i din læge.

Anmeld Citér

27. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg tænker umiddelbart heller ikke det er svangerskabsforgiftning så tidligt.

Hvad siger dit blodtryk?-væske i kroppen ?

Det er helt normalt at man har mere hovedpine når man er gravid, det kan faktisk også være et symptom, man kan også have ondt i maven pga ligamenter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.