Natlampe til amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2021

PP93

Hej! 

Hvilken natlampe kan i anbefale til amning/bleskift? 

Min normale lampe duer ikke, og natlampe løsningen fra storebror var jeg ked af, så hvad kan I anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej! 

Hvilken natlampe kan i anbefale til amning/bleskift? 

Min normale lampe duer ikke, og natlampe løsningen fra storebror var jeg ked af, så hvad kan I anbefale?

Til natamningen har vi praktiseret liggende amning. Vi har haft sådan en man kan sætte i stikkontakten, den lyser ret kraftigt i forhold til hvad jeg ellers ville tro sådan en kan. Så det er nok. I starten var den tændt hele natten, senere kun til putningen. 
bleskift om natten har vi brugt lampen der står på en reol ved siden af puslebordet. Det er en bordlampe, helt farvet hvid glas. Så den skinner ikke ind i øjenene, men oplyser rummet en smule.
Ved vores første barn kunne mine øjne godt se med kun den i stikkontakten, men nu med nr 2 har jeg haft behov for mere lys. 

Anmeld Citér

27. august 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg ammer liggende i sengen om natten uden lys.

Da han var mindre havde jeg dog brug for en lille smule lys for at kunne lægge ham ordentligt til. Der brugte jeg Philips wake Up Light. Den kan man indstille i rigtig mange forskellige lys styrker, på de tre laveste indstillinger er den så svag at den ikke forstyrrer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.