Udflåd ved den tidlige graviditet…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2021

Anonym trådstarter

Hej alle

Har I lyst til at dele erfaringer om, hvordan jeres udflåd så ud, inden I testede positivt?

Jeg har de seneste par dage lagt mærke til, at jeg har fået en del mere udflåd. Det er gennemsigtigt, slimet og der er pænt meget… Det vælter nærmest ud, når jeg tisser. Kan det være et tegn? Jeg er et par dage over tid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

Mabo95

Jeg synes mere det lyder som ægløsning slim du har.

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Mabo95 skriver:

Jeg synes mere det lyder som ægløsning slim du har.

Jeg havde ægløsning for en uge siden

Anmeld Citér

27. august 2021

Mabo95

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning for en uge siden

Ja okay,  så ved jeg det ikke, for det lyder meget som ægløsning. Udflådet skulle vidst ikke rigtig ændre sig i starten af en graviditet.

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Har I lyst til at dele erfaringer om, hvordan jeres udflåd så ud, inden I testede positivt?

Jeg har de seneste par dage lagt mærke til, at jeg har fået en del mere udflåd. Det er gennemsigtigt, slimet og der er pænt meget… Det vælter nærmest ud, når jeg tisser. Kan det være et tegn? Jeg er et par dage over tid?

Hej, jeg er idag 8+0 og det eneste tegn jeg havde inden jeg testede positiv var meget gennemsigtig vandet udflåd, troede heller ik på det, da det som sagt var det eneste, men den var der  snup en test, viser den intet så test igen om 2 dage, fortsæt sådan til positiv test eller mens, held og lykke

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg oplevede enormt meget vandet udflåd ved min tidlige graviditet. Var faktisk ofte i tvivl om jeg blødte, fordi det føltes som blod. Men - det var altid bare udflåd

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej, jeg er idag 8+0 og det eneste tegn jeg havde inden jeg testede positiv var meget gennemsigtig vandet udflåd, troede heller ik på det, da det som sagt var det eneste, men den var der  snup en test, viser den intet så test igen om 2 dage, fortsæt sådan til positiv test eller mens, held og lykke

Det bliver spændende. Har det præcis på samme måde… Har ingen symptomer udover vandet udflåd - og selvf. en forsinket mens… 

Tak for svar

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede enormt meget vandet udflåd ved min tidlige graviditet. Var faktisk ofte i tvivl om jeg blødte, fordi det føltes som blod. Men - det var altid bare udflåd

Spændende…. har det helt nøjagtig på samme måde

Anmeld Citér

27. august 2021

Misspf

Da jeg var 5+ noget var jeg til gynækolog, og fortalte jeg synes jeg havde meget udflåd. Det sagde hun var meget normalt under graviditet :-)

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym trådstarter

Misspf skriver:

Da jeg var 5+ noget var jeg til gynækolog, og fortalte jeg synes jeg havde meget udflåd. Det sagde hun var meget normalt under graviditet :-)

Jeg har også læst i mange tråde, at det er ret normalt… Så det forstår jeg ikke, at nogen er uenige i .. Kroppe er jo forskellige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.