Read the baby, not the books.
Jeg kørte en del gamle håndklæder i mindre klippede stykker på ca. 15x15 cm gennem en overlocker, så de ikke flossede i kanterne, og brugte som klude til vores søn, på samme måde som man bruger skumklude eller vådservietter.
Vi synes de tørre ble området meget lettere rent, skulle vi på farten lagde jeg en bunke klude i pusletasken og tog en PUL pose og en lille flaske vand med til at gøre dem våde, når de var brugt tog jeg dem blot med hjem i PUL posen igen og til vask.
Vi brugte så også stofbleer så de røg alle i samme vaskemaskine på 90 grader. Og så var de klar igen når de var vasket og tørret 
Men vi var glade for kludene og vi har faktisk stadig en god bunke fra dengang han var lille, men skal have lavet en ny bunke nu når lillesøster kommer. De holder godt og det fungerede super fint for os.
Jeg lavede en PUL pose som passede til en åben spand, som så stod ved siden af puslebordet til klude og bleer og når den var fyldt satte jeg en vask over, vi synes det lugtede mindre med en åben spand, end én der var låg på.
Da vi kørte EC med vores søn, havde han ikke rigtig bleer med poops i, så ved ikke om bleer med poops måske lugter værre i en åben spand 
Anmeld
Citér