London - overraske kæresten med vild oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2021

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg skal til London på forlænget weekend og jeg vil så gerne overraske ham derovre med et eller andet - altså sådan virkelig tage røven på ham. Jeg er bare total blank for ideer. Har aldrig været i London før, så ved ikke helt hvilke muligheder der er  

Altså tænker det skal være en eller anden vild aktivitet/oplevelse, som han slet ikke har regnet med. Kiggede lidt på helikopterture derovre, men det er måske også lige i den dyre ende. Det kunne også bare være en fysisk gave som virkelig slår benene væk under ham

Har I nogle forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

Skouboe

Jeg tror du er nødt til at skrive lidt om ham, og hvilke interesser han har, hvis du skal have nogle målrettede forslag 

Anmeld Citér

26. august 2021

Sprit25

Der er en del lækre restauranter derover. Måske booke bord på en af dem

Anmeld Citér

26. august 2021

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg skal til London på forlænget weekend og jeg vil så gerne overraske ham derovre med et eller andet - altså sådan virkelig tage røven på ham. Jeg er bare total blank for ideer. Har aldrig været i London før, så ved ikke helt hvilke muligheder der er  

Altså tænker det skal være en eller anden vild aktivitet/oplevelse, som han slet ikke har regnet med. Kiggede lidt på helikopterture derovre, men det er måske også lige i den dyre ende. Det kunne også bare være en fysisk gave som virkelig slår benene væk under ham

Har I nogle forslag? 

Som de andre skriver, så er vi nok nødt til at vide noget om hans interesser for at kunne komme med forslag. Jeg har været i London virkelig mange gange og er også blank på noget, jeg vil mene, der vil være en helt speciel oplevelse.

London er en typisk storby med mange gode restauranter, butikker og attraktioner. Der er masser at give sig til, selv når man som jeg har været der mange gange, men jeg kan ikke komme på nogen speciel WOW-oplevelse.

Det eneste kunne måske være at booke egen gondol (eller hvad det hedder) i London Eye med champagne eller andet, hvis man stadig kan det med corona situationen i London. 

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym

The Shard restaurant er en virkelig oplevelse.

Du kan google det. Det er er fantastisk udsigt over byen af byen mens man kan nyde noget at spise

Anmeld Citér

26. august 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er vild med musical opsætningerne i London. Og selvom man ikke er specielt kulturelt interesseret, så er det stadig en vild oplevelse som jeg er sikker på de fleste ville være blown away over.. Man kan oftest finde forestillinger man godt kender. Det gør det lidt mere "spiseligt" hvis man nu ikke ellers er til den slags  

Anmeld Citér

26. august 2021

1518

Der er virkelig mange fede ting, man kan prøve/se i London. Men det kommer jo meget an på, hvad man er til. Og jeg ved ikke, hvor meget WOW-faktor de har, når man tænker ifht. overraskelse �� Men her er et par forslag (med forbehold for om det kan lade sig gøre pga. corona):

Rundvisning på fodboldstadion og efterfølgende se en fodboldkamp

En tur rundt i London Eye

En musical (vi så Løvernes konge for mange år siden, det var en helt fantastisk oplevelse)

Hvis man er til det lidt mere uhyggelige, er London Dungeons også ret fedt

Man kunne engang komme på en guidet gåtur rundt i London, hvor man går i “Seriemordernes fodspor”. Det foregik efter mørkets frembrud, og man kom rundt og så mange af de steder, hvor seriemordere igennem tiden har “arbejdet”. Jeg ved dog ikke, om det stadig bliver arrangeret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.