Magnesium?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2021

Bloppen

Jeg er 12 uger henne og er begyndt at døje med krampe og uro i mine ben Jeg har læst mig frem til at ved at tage ekstra magnesium, så kan det afhjælpe dette, men jeg kan ikke læse mig frem til, om jeg må tage ekstra når jeg er gravid �� Er der nogle der ved noget? Eller har et godt tricks mod uro og kramper?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

Tidra22

Ring og spørg din læge:-).

Anmeld Citér

25. august 2021

HapsHapsHaps

Jeg har taget en magnesium tablet hver morgen gennem hele min graviditet - skal føde inden for 14 dage. Jeg har ikke haft skyggen af krampe eller uro i benene, som jeg ellers døjede ekstremt meget med i min første graviditet i 2019. Jeg spurgte i Matas og fik god vejledning; magnesium er et mineral og er sikkert at indtage i graviditeten mange gravide bruger også magnesium-spray direkte på huden og masserer ind. Det har dog ikke virket for mig!

Anmeld Citér

25. august 2021

Bloppen

HapsHapsHaps skriver:

Jeg har taget en magnesium tablet hver morgen gennem hele min graviditet - skal føde inden for 14 dage. Jeg har ikke haft skyggen af krampe eller uro i benene, som jeg ellers døjede ekstremt meget med i min første graviditet i 2019. Jeg spurgte i Matas og fik god vejledning; magnesium er et mineral og er sikkert at indtage i graviditeten mange gravide bruger også magnesium-spray direkte på huden og masserer ind. Det har dog ikke virket for mig!

Tak for din besked

Anmeld Citér

26. august 2021

L1232

Profilbillede for L1232

Magnesium tabletter har også hjulpet mig. Meget effektivt, er 35 uger henne og har ikke haft noget siden. Gid jeg havde fået den information tidligere.

Anmeld Citér

26. august 2021

JC2019

Jeg er 24+6 og kører også både magnesiumtabletter og magnesiumolie ;-) Ingen problemer ifølge min læge!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.