Fertilt udflåd - Negativ ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2021

Anonym trådstarter

Hej Ladies.

Er det normalt at begynde at få ÆL slim, når ÆL test stadig er negativ ? Er på cyklusdag 11. Bør vi sexe allerede nu?  
Vi prioriterer det lige lidt da manden har fået en prolaps i ryggen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2021

tutti

Mit ÆL slim plejer at starte 3-4 dage før jeg får en positiv ÆL test, så jeg ville fortsætte med at teste Men man kan aldrig være sammen for lidt i ÆL-tiden! Husk dog også at prioritere dagene efter positiv ÆL test  

Anmeld Citér

23. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg kan have æggehvideudflåd op til en uge inden æl, så det er der ikke nødvendigvis nogen sammenhæng i. Fortsæt du bare testningen. Hvis I skal prioritere, så ville jeg helt sikkert vente. Men det er da sandsynligt at sex i dag ville kunne give sædceller der kan overleve hvis æl ligger som gennemsnittet omkring dag 14-15-16

Anmeld Citér

24. august 2021

RB90

Jeg har også æl slim en 4-5 dage inden jeg tester positivt for æl. Så fortsæt bare

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym

Hmm… Den er svær at svare på

Jeg har ofte ÆL-slim et par dage efter en positiv ÆL-test. Jeg bliver nødt til at lytte til min krop i stedet for, hvad testen fortæller mig. Jeg kan ikke altid regne med teste, så derfor tænker jeg, at det er bedst at stole på, hvad din krop fortæller dig  Har nemlig før stået med en positiv test, der så langsomt blev negativ, hvor jeg så dermed fik ÆL-slim og andre symptomer på ÆL. Det er slet ikke til at vide nogen gange

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmm… Den er svær at svare på

Jeg har ofte ÆL-slim et par dage efter en positiv ÆL-test. Jeg bliver nødt til at lytte til min krop i stedet for, hvad testen fortæller mig. Jeg kan ikke altid regne med teste, så derfor tænker jeg, at det er bedst at stole på, hvad din krop fortæller dig  Har nemlig før stået med en positiv test, der så langsomt blev negativ, hvor jeg så dermed fik ÆL-slim og andre symptomer på ÆL. Det er slet ikke til at vide nogen gange

Det er så lige præcis hvad der er sket denne gang. Nåede ikke at fange et peak, og nu er testen svagere. Vi har sexet minimalt pga. mandens dårlige ryg. Øv  men så må vi vente på næste cyklus 

Anmeld Citér

25. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Det er så lige præcis hvad der er sket denne gang. Nåede ikke at fange et peak, og nu er testen svagere. Vi har sexet minimalt pga. mandens dårlige ryg. Øv  men så må vi vente på næste cyklus 

Og du er sikker på at din æl ikke ligger senere? Min er først på dag 19/20 i en cyklus på 29 dage. At testen bliver svagere kan du ikke bruge som et sikkert tegn på at du har haft æl 

Hvis du har svært ved at fange den kan jeg anbefale clear blue digital æl test med dobbelt hormon indikator 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.