Kom med jeres solskinshistorier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2021

Anonym trådstarter

Ja jeg er et testmonster og har jeg ALTID været! 
Testede i morges med en tidlig test 3+2 og den er bragende negativ! Ved godt at det er tidligt, men kan ikke lade være med at være helt opgivende

har ALLE tegn på en graviditet og har virkelig følelsen af at den er der denne gang (forsøgt i snart 1 år)

så giv mig lige en masse solskinshistorier, så jeg kan få håbet tilbage igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2021

Anonym

Første graviditet testede jeg fint (lidt svagt) positiv 3+2, jeg var ikke i tvivl ihvertfald…anden graviditet havde jeg først tilsvarende positive test et sted mellem 3+4 og 3+5. Jeg har været i behandling begge gange og ved derfor præcis langt jeg har været 

Held og lykke! Der er håb endnu

Anmeld Citér

23. august 2021

Charl90

Du tester for tidligt, så intet er udelukket endnu

For mig tog det 14 måneder første gang. Og 11 måneder 2. gang. Det skal nok komme

Jeg har aldrig testet før 3+5.

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Der er stadig håb så længe du ikke har fået menstruation. Jeg har i begge mine graviditeter først fået en svag streg 4+ 

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Du tester for tidligt, så intet er udelukket endnu

For mig tog det 14 måneder første gang. Og 11 måneder 2. gang. Det skal nok komme

Jeg har aldrig testet før 3+5.

Åhhh ja jeg ved det godt! Det er også bare fordi man læser om alle dem der bliver gravide i første forsøg og tester flot positivt nærmest efter ægløsning, så når man kører på 11. Mdr er det bare lidt opgivende. Har taget p-piller i næsten 20 år, så er så bange for at det har ødelagt det hele 

Må bare prøve at vente til weekenden med at teste og håbe der kommer to streger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.