Slidstærkt børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
9 svar
2 synes godt om
22. august 2021

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Hej alle, 

Måske har jeg for mange krav, men jeg prøver lige lykken. Min 6 årige er en bulderbasse og slår tit hul i sit tøj. Jeg kunne derfor godt tænke mig noget en bedre kvalitet. Samtidig må det også gerne være blødt, behageligt og pænt - altså noget som børn både kan lide at have på og som kan holde til børns brug af tøj. 

Har i nogle bud på mærker? 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2021

Girafmor

Jeg er glad for VRS og name-it cowboy bukser til min mindste (som også er en buldrebasse med gang i).
Danefæ bluser har holdt godt herhjemme (der er HM og VRS virkelig noget jeg holdeer mig fra). Men de er jo nærmest allesammen stribede så det skal man kunne holde ud at se på

Småfolk har også nogen styles som er af kraftigt bomuld som jeg er rigtig glad for - de har også nogle sommerbluser som er meget tynde i det, dem går jeg udenom.

Anmeld Citér

22. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi køber name it cowboy bukser fordi det sidder godt, vi har også h&m cowboybukser med elastik ligesom name it.

De holder ok, men heldigvis ikke så dyre at købe flere og nye af. Tror ikke der findes børnetøj som kan holde til legende børn (i hvert fald ikke mine ).

Bluser forsøger vi at købe mørke af , for hvide/lyse dør med det samme

Anmeld Citér

22. august 2021

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Bløpsmor skriver:

Hej alle, 

Måske har jeg for mange krav, men jeg prøver lige lykken. Min 6 årige er en bulderbasse og slår tit hul i sit tøj. Jeg kunne derfor godt tænke mig noget en bedre kvalitet. Samtidig må det også gerne være blødt, behageligt og pænt - altså noget som børn både kan lide at have på og som kan holde til børns brug af tøj. 

På forhånd tak

Jeg er så træt af huller i bukserne ved knæet. Så her er genbrug en god løsning. Synes det hurtigt blev lidt dyrt med at købe nye bukser og leggings i butikker. Hun bliver ved med at være en vildbasse og falde og slå sig, så I det mindste er jeg ikke ærgerlig over nykøbte ting der bliver ødelagt hver gang.

Anmeld Citér

23. august 2021

Tinstin

Mine 4-årige kan også slide et par tynde leggings op på 2 dage - det mest slidstærke her er bløde "jogger-jeans" fra name it. Dem vi har nu har holdt i 1 år! Så er 250 kr. helt okay, synes jeg.

H&Ms joggere er også gode, men synes name its sidder bedre.

Anmeld Citér

23. august 2021

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Mange tak for jeres svar og gode bud. Jeg vil prøve noget mere name it så.

I øvrigt skørt at børnetøj ikke kan holde til at blive brugt af børn

Anmeld Citér

23. august 2021

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Vi er gladest for Hummel og Name it ����

Anmeld Citér

24. august 2021

Frizzy

Bløpsmor skriver:

Hej alle, 

På forhånd tak

Ifht alm tøj så er name it bukser gode i pasformen til vores drenge men de forvaskede gr let i stykker. Jeg kæber kun de ensfarvede. Der hvor de er “vaskede”/ slidt lyse kommer der huller er min erfaring. Stoffet er tyndere. Vi har været glade for MOLO. 
Ifht overtøj har vi brugt Reima tec det fungerer og holder upåklageligt.

Ellers tror jeg også bare at det er et vilkår. ... tøjet bliver slidt meget hurtigt.

Anmeld Citér

24. august 2021

drabo

Profilbillede for drabo
Bløpsmor skriver:

Mange tak for jeres svar og gode bud. Jeg vil prøve noget mere name it så.

I øvrigt skørt at børnetøj ikke kan holde til at blive brugt af børn

Tjah - det kunne jo være fordi mange forældre enten ikke vil betale det børnetøj ville koste, hvis det skulle kunne holde til adskillige fald på asfalt og kravlen rundt i træer (især fordi tøjet kun skal bruges 1-2 år) eller fordi mange ikke ville kunne lide de design, som ville kunne holde - ekstra stof (lapper) på albuerne, knæene og numsen.

Personligt har jeg det fint med at der ryger at par bukser eller en trøje i ny og næ hos os er det dog lige så ofte kreative aktiviteter eller genstridige madpletter som er grunden til tøjet kasseres.

Anmeld Citér

24. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Når jeg tænker tilbage over de sidste par år hvad der har holdt længst, så er det nok pompdelux, name it og Noa Noa. 
Vores pige vil ikke gå i jeans, så det er alm bukser, leggings og strømpebukser. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.