Amerikansk olie og fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg har læst lidt om olien, men søger erfaring fra nogen, som har prøvet det, eller kender til andre, som har prøvet det.

Jeg er over termin og MEGET besværret og med daglige smerter og tudeture . Jeg fik det anbefalet af en, som selv fødte samme dag, hun tog nogle SPSK af det. Det skulle også kunne give diare og smage af h til. Men derudover, hvad er så jeres erfaring med at sætte fødslen igang med det? 

Hvor har I købt det?

Jeg frabeder mig negative kommentarer, men negative oplevelser er selvfølgelig lige så velkomne som positive

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2021

Ayasmor

Jeg prøvede det i forbindelse med første graviditet.  Og for Søren, hvor satte det gang i nogle sager, det var bare i fødslen. Jeg var så tilgengæld vældig udrenset jeg købte det, i sin tid, i en helsebutik

Anmeld Citér

22. august 2021

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg prøvede det i forbindelse med første graviditet.  Og for Søren, hvor satte det gang i nogle sager, det var bare i fødslen. Jeg var så tilgengæld vældig udrenset jeg købte det, i sin tid, i en helsebutik

Hvor meget tog du og blandede du det op i noget ? Og hvor længe efter fik du veer/vandet gik? Hvor langt var du henne? 

Anmeld Citér

22. august 2021

Ayasmor

Hvor meget tog du og blandede du det op i noget ? Og hvor længe efter fik du veer/vandet gik? Hvor langt var du henne? 

Det er over tolv år siden, så jeg husker ikke dosis helt præcist. Mener det var 2-3 spsk. Jeg blandede det ikke op i noget.

Jamen, det satte i hvert fald ikke nogen fødsel igang. Jeg prøvede med olien, 40+3 og jeg fødte knap en uge efter 40+2

Anmeld Citér

22. august 2021

Anonym

Jeg overvejede det selv i 2014 med min første men efter at have hørt den ene diarre historie efter den anden turde jeg ikke �� så jeg tog hindeløsning i stedet og fødte samme dag �� (40+4) 

Anmeld Citér

22. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kan i hvert fald anbefale dig en hindeløsning. Evt hos en privat jm Jeg sender vestøv i din retning og ønsker dig en god fødsel

Anmeld Citér

22. august 2021

Anonym

Kan anbefale en hindeløsning Det gjorde ret ondt på mig, men var også førstegangsfødende. Jeg fødte samme dag jeg fik den- om natten.

Anmeld Citér

22. august 2021

Helsør

Jeg prøvede det med min datter k 2017.

tog 3 skefulde blandet op med juice og fik veer 6 timer efter. Jeg fik ikke dårlig mave af det. Jeg har naturligvis ingen forudsætning for at vide om det satte fødslen igang, men jeg prøver det igen, hvis ikke jeg har født i næste uge. Har termin i weekenden. �� 

pøj pøj

Anmeld Citér

22. august 2021

Anonym

Jeg afprøvede det da jeg ventede min første. 

Jeg blandede det op med saftevand og fik vist 3-4 skefulde ned før jeg ikke kunne mere. Og så boede jeg ellers på toilettet det næste døgn! Uden skyggen af fødsel! Endte med at blive sat i gang 41+3. 

Anden gang lykkedes det mig at sætte gang i det hele med en god tur med en vibrator dildo 2 dage i træk. Efter første gang kom der let lyserødt udflåd som blev ved dagen efter. Et par timer efter anden gang startede veerne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.