Ringe til lægen, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg har i dag testet positiv på en tidlig test (er ikke langt henne) 

Sidste graviditet endte desværre med at jeg måtte have en medicinsk abort, da der ikke var liv til den tidlige scanning.

Denne gang har jeg egentlig ikke lyst til at sætte hele møllen i gang, før vi forhåbentlig har fået bekræftet at der er liv, også ved en privat tidlig scanning. Jeg har tid når jeg er 7+0 - Kan man godt vente hertil med at ringe til lægen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Det kan man vel godt Jeg ringede til min læge, da jeg var 5+3, men fik alligevel først en tid til jeg var 8 uger

Anmeld Citér

21. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg har i dag testet positiv på en tidlig test (er ikke langt henne) 

Sidste graviditet endte desværre med at jeg måtte have en medicinsk abort, da der ikke var liv til den tidlige scanning.

Denne gang har jeg egentlig ikke lyst til at sætte hele møllen i gang, før vi forhåbentlig har fået bekræftet at der er liv, også ved en privat tidlig scanning. Jeg har tid når jeg er 7+0 - Kan man godt vente hertil med at ringe til lægen ?

Reelt kan du godt. Men ellers så ring og få lavet tiden til omkring uge 8-10. Men så kan du aflyse hvis den ikke bliver aktuel. 
Tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Reelt kan du godt. Men ellers så ring og få lavet tiden til omkring uge 8-10. Men så kan du aflyse hvis den ikke bliver aktuel. 
Tillykke med graviditeten

Okay ja det kunne jeg selvfølgelig  

Anmeld Citér

21. august 2021

Morpåudebane

Ork ja, ingen hast, blodprøven skal bare tages mellem 8+0 og 13+6 så ingen hast

og tillykke  

Anmeld Citér

21. august 2021

Charl90

Din de andre siger, så er lægetiden først efter 8+. Jeg booker selv på nettet og kan også selv aflyse der hvis det skulle blive nødvendigt igen 

Jeg har lægetid på onsdag ved 7+5.

Anmeld Citér

22. august 2021

Anonym trådstarter

Din de andre siger, så er lægetiden først efter 8+. Jeg booker selv på nettet og kan også selv aflyse der hvis det skulle blive nødvendigt igen 

Jeg har lægetid på onsdag ved 7+5.

Smart at kunne booke selv! Det kan jeg desværre ikke  ved min klinik

Så måtte ringe ind og forklare at jeg ikke fik brug for tiden alligevel

Stort tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

22. august 2021

Charl90

Anonym skriver:

Smart at kunne booke selv! Det kan jeg desværre ikke  ved min klinik

Så måtte ringe ind og forklare at jeg ikke fik brug for tiden alligevel

Stort tillykke med graviditeten  

Øv at din læge ikke er gået online. Hvis du henter app'en MinSP så er den god til senere. Der kan man følge med i alle aftalerne med det offentlige. Der kunne jeg online aflyse NF, JM mm da min sidste graviditet ikke blev til noget

Held og lykke med din Jeg håber du snart finder ro i det. Tiden går så langsomt her i starten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.