Tak for jeres svar.
Jeg tror, at det der med at have haft svært ved at mærke det i lang tid, som jeres pige med blærebetændelse, er rigtig meget det samme. Han har nok været en del forstoppet da han var mindre, og derfor har fortsat svært ved at mærke, hvornår han skal - både det ene og det andet.
Jeg kan selv se på mit første indlæg, at jeg ikke har formuleret mig særlig tydeligt - men jeg tænkte faktisk på, om der er nogen der hr erfaringer med en form for alternativ behandling. Har fx set på en kraniosakral-terapeuts hjemmeside, at han kunne afhjælpe inkontinens. Om det er noget, nogen har erfaring med?
Har også selv tænkt på sådan noget sansemotorisk behandling - for på en eller anden måde hænger det jo sammen med, at han ikke helt kan mærke/sanse sin krop.
Han er en dreng, der er meget ‘oppe i hovedet’ - interesseret i alt sådan noget med hovedet, bøger, bogstaver, viden. Men mangler nok så noget modenhed i forhold til at mærke sin krop. Men det ved jeg ikke, om der på nogen måder giver mening, at en form for alternativ behandling kunne hjælpe med - sætte noget udvikling i gang.
Anmeld
Citér