Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
9 svar
3 synes godt om
20. august 2021

Trinewind

Hejsa. Jeg tog i tirsdags en tidlig graviditetstest som så okay positiv ud. 

i onsdags skulle jeg have min menestration, men fik det ikke. 

I dag tager jeg en almindelig test. Den er meget, meget svag og jeg begynder desværre at bløde lidt. Betyder det, at jeg ikke er gravid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Hvis den øverste test er fra idag kombineret med blødning så har du desværre fanget dig en biokemisk graviditet

Anmeld Citér

20. august 2021

Trinewind

Esj skriver:

Hvis den øverste test er fra idag kombineret med blødning så har du desværre fanget dig en biokemisk graviditet

Ja, det tænkte jeg nok desværre

Anmeld Citér

20. august 2021

Laurajensen4

Min gynækolog har altid fortalt mig, at man sagtens kan være gravid, selvom man bløder. 
Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

21. august 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg tror ikke nødvendigvis du kan sammenligne testene, når det er 2 forskellige mærker og den ene endda er en tidlig test. 

Er din blødning taget til og blevet alm mens-agtig? Jeg ville nok teste den næste uges tid med dages mellemrum og så på samme mærke test, hvis jeg var dig og var i tvivl om blødningen var mens. 

Anmeld Citér

21. august 2021

Emiliaa92

Esj skriver:

Og det ved du fordi?

Undskyld, men hvad er det for en udmeldning at komme med når du ikke aner om det er tilfældet? 

Ts, der er ingen der kan fortælle dig hvad der sker med din krop, det kan gå begge veje. Du må vente og se tiden an <3 Men ja, du kan ikke bruge 2 forskellige teste til at sammenligne med. Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

21. august 2021

Charl90

Hvis du får din mens nu, så vil jeg tro det var en bio.

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Emiliaa92 skriver:

Og det ved du fordi?

Undskyld, men hvad er det for en udmeldning at komme med når du ikke aner om det er tilfældet? 

Ts, der er ingen der kan fortælle dig hvad der sker med din krop, det kan gå begge veje. Du må vente og se tiden an <3 Men ja, du kan ikke bruge 2 forskellige teste til at sammenligne med. Krydser fingre for dig

Fordi at blødning kombineret med sååå svag en test kontra den første uanset test mærke indikere altså er hcg ikke er stigende.

Havde ts ikke også blødt havde jeg stadig været skeptisk, men håbet om en normal udviklende graviditet havde været større. Men de 2 faktor sammenholdt er somregel ikke et positiv tegn og det ikke for at være på tværs det er desværre bare moder natur der kan være en strid pain in the ass  

Anmeld Citér

22. august 2021

Trinewind

Esj skriver:

Fordi at blødning kombineret med sååå svag en test kontra den første uanset test mærke indikere altså er hcg ikke er stigende.

Havde ts ikke også blødt havde jeg stadig været skeptisk, men håbet om en normal udviklende graviditet havde været større. Men de 2 faktor sammenholdt er somregel ikke et positiv tegn og det ikke for at være på tværs det er desværre bare moder natur der kan være en strid pain in the ass  

Det ser desværre ud til, at du har ret. Jeg har fået mens og testen jeg tog i morges var negativ. Jeg må op på hesten igen ��

Anmeld Citér

22. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Trinewind skriver:

Det ser desværre ud til, at du har ret. Jeg har fået mens og testen jeg tog i morges var negativ. Jeg må op på hesten igen ��

Øv �� krydser fingere for den er der næste gang ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.