Hvad ville I gøre? Gravid 10+3 + blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
6 svar
8 synes godt om
20. august 2021

SBV

Kære alle

Jeg er idag 10+3 og er her til eftermiddag begyndt at bløde  
Jeg var til scanning da jeg var 9+0, hvor vi så en sprællende lille spire med fint hjerteslag. 

Jeg er virkelig nervøs for om jeg er ved at abotere og vil derfor hører hvad I ville gøre i mit sted.
Jeg ville rigtig gerne til en akut scanning, men det er svært at finde en scanningsklinik med tid her fredag eftermiddag.
Så bør jeg bare se tiden an, ringe til 1813 eller vente til mandag og få en scanning der?

Hvor er det bare uretfærdigt det hele lige nu

Venlig hilsen
den fortvivlede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2021

My1234

Du får højst sandsynlig ikke foretaget en scanning, hvis du tager til vagtlægen. 
På nogle scanningsklinikker er der et direkte telefonnummer og jeg har før prøver at betale for en “akutscanning” 

Jeg håber alt er i orden 

Anmeld Citér

20. august 2021

Morpåudebane

Lægevagten vil med stor sandsynlighed kun se dig hvis du er i voldsomme smerter eller styrtblødning.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men de fleste klinikker der scanner har akut tider, hvis man ringer til dem (har selv benyttet det i København pga blødning i graviditet) 

Anmeld Citér

20. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det er en kæmpe forskrækkelse at begynde at bløde under en graviditet. ��

Jeg ville nok gi vagtlægen et forsøg, for det er da næsten ulideligt at gå hele weekenden i uvished.

Blot en lille solskinshistorie.

Jeg pis blødte med klumper og det hele da jeg ventede min den første. Endda over flere omgange. Det vidste sig at jeg havde et hæmatom i livmoderen der var årsagen. Og havde derfor ingen betydning for graviditeten

Krydser fingere for det bare er en harmløs blødning du oplever ����

Anmeld Citér

20. august 2021

Baby.mamma

Jeg ville for alt i verden skaffe en scanning. Stod selv i samme situation sidste år som ikke endte godt i 3. måned. Jeg har betalt mig til scanninger. Jeg håber det bedste

Anmeld Citér

20. august 2021

A38

Jeg ringede til 1813, da jeg en lørdag morgen begyndte at bløde i uge 8, og de henviste mig til en scanning på hospitalet samme dag. Så jeg ville anbefale dig at ringe til vagtlægen hvis du er utryg. Håber alt det bedste for dig og spiren!

Anmeld Citér

20. august 2021

SBV

Tusind tak for alle Jeres svar

Jeg fandt en scanningsklinik i KBH som havde én ledig tid her sent fredag aften.
Heldigvis har den lille spire det godt og der var rigtigt fint hjerteslag  Blødningen kunne hende der scannede mig ikke forklarer, da alt så fint ud. 
Puha, sikke en forskrækkelse. Jeg var overbevist om at det ville ende i en abort. Nu kan jeg heldigvis slappe af og nyde weekenden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.