Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan i anbefale nogen gode bøger om baby, fødsel mm?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med
Jeg har netop fået Cribsheet anbefalet: https://www.amazon.com/Cribsheet-Data-Driven-Relaxed-Parenting-Preschool/dp/0525559256
Optimom skriver: Jeg har netop fået Cribsheet anbefalet: https://www.amazon.com/Cribsheet-Data-Driven-Relaxed-Parenting-Preschool/dp/0525559256
Skal være på dansk
Jeg synes bøgerne 40 uger før/ efter og 40 ting om fødslen (mener jeg den hedder) er super gode. De er skrevet i en mere frisk tone end mange andre bøger, og selv om jeg havde født før, da jeg læste bogen i serien om fødsler inden anden fødsel, lærte jeg en masse nyt og meget mere end det offentliges fødselsforberedelse.
Cana Buttenschøn: 40 uger inden
Cana Buttenschøn: 40 uger efter
Cana Buttenschøn: 40 ting du skal vide om din fødsel
Samt “Smertefri fødsel” og så vil jeg anbefale podcasten “To The Moon Honey” - og især deres efterfødselssamtaler
Lillehjerte skriver: Jeg synes bøgerne 40 uger før/ efter og 40 ting om fødslen (mener jeg den hedder) er super gode. De er skrevet i en mere frisk tone end mange andre bøger, og selv om jeg havde født før, da jeg læste bogen i serien om fødsler inden anden fødsel, lærte jeg en masse nyt og meget mere end det offentliges fødselsforberedelse.
Ja okay, mener det er 3 bøger der hver koster 200kr, så synes det bliver mange penge
Ved du om de kan lånes på biblioteket?
C-j skriver: Cana Buttenschøn: 40 uger inden Cana Buttenschøn: 40 uger efter Cana Buttenschøn: 40 ting du skal vide om din fødsel Samt “Smertefri fødsel” og så vil jeg anbefale podcasten “To The Moon Honey” - og især deres efterfødselssamtaler
Okay, det er mange der anbefalet de bøger men som skrevet, så løber det alligevel op når det er 3 bøger. Må finde ud af om det er noget de har på biblioteket
Fafo skriver: Okay, det er mange der anbefalet de bøger men som skrevet, så løber det alligevel op når det er 3 bøger. Må finde ud af om det er noget de har på biblioteket
Det har du ret i - men ellers ligger de i hvert fald på diverse app’s hvor man kan læse/lytte til bøger :-)
C-j skriver: Det har du ret i - men ellers ligger de i hvert fald på diverse app’s hvor man kan læse/lytte til bøger :-)
Ja det var selvfølgelig også en mulighed, tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128