Bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.434 visninger
11 svar
2 synes godt om
20. august 2021

Fafo

Kan i anbefale nogen gode bøger om baby, fødsel mm?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2021

Ananas

Følger lige med

Anmeld Citér

20. august 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg har netop fået Cribsheet anbefalet: https://www.amazon.com/Cribsheet-Data-Driven-Relaxed-Parenting-Preschool/dp/0525559256

Anmeld Citér

20. august 2021

Fafo

Optimom skriver:

Jeg har netop fået Cribsheet anbefalet: https://www.amazon.com/Cribsheet-Data-Driven-Relaxed-Parenting-Preschool/dp/0525559256

Skal være på dansk

Anmeld Citér

20. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg synes bøgerne 40 uger før/ efter og 40 ting om fødslen (mener jeg den hedder) er super gode. De er skrevet i en mere frisk tone end mange andre bøger, og selv om jeg havde født før, da jeg læste bogen i serien om fødsler inden anden fødsel, lærte jeg en masse nyt og meget mere end det offentliges fødselsforberedelse.

Anmeld Citér

20. august 2021

C-j

Profilbillede for C-j

Cana Buttenschøn: 40 uger inden 

Cana Buttenschøn: 40 uger efter 

Cana Buttenschøn: 40 ting du skal vide om din fødsel 

Samt “Smertefri fødsel” og så vil jeg anbefale podcasten “To The Moon Honey” - og især deres efterfødselssamtaler ��

Anmeld Citér

21. august 2021

Fafo

Lillehjerte skriver:

Jeg synes bøgerne 40 uger før/ efter og 40 ting om fødslen (mener jeg den hedder) er super gode. De er skrevet i en mere frisk tone end mange andre bøger, og selv om jeg havde født før, da jeg læste bogen i serien om fødsler inden anden fødsel, lærte jeg en masse nyt og meget mere end det offentliges fødselsforberedelse.

Ja okay, mener det er 3 bøger der hver koster 200kr, så synes det bliver mange penge

Ved du om de kan lånes på biblioteket?

Anmeld Citér

21. august 2021

Fafo

C-j skriver:

Cana Buttenschøn: 40 uger inden 

Cana Buttenschøn: 40 uger efter 

Cana Buttenschøn: 40 ting du skal vide om din fødsel 

Samt “Smertefri fødsel” og så vil jeg anbefale podcasten “To The Moon Honey” - og især deres efterfødselssamtaler ��

Okay, det er mange der anbefalet de bøger men som skrevet, så løber det alligevel op når det er 3 bøger. Må finde ud af om det er noget de har på biblioteket

Anmeld Citér

21. august 2021

C-j

Profilbillede for C-j
Fafo skriver:

Okay, det er mange der anbefalet de bøger men som skrevet, så løber det alligevel op når det er 3 bøger. Må finde ud af om det er noget de har på biblioteket

Det har du ret i - men ellers ligger de i hvert fald på diverse app’s hvor man kan læse/lytte til bøger :-) 

Anmeld Citér

21. august 2021

Fafo

C-j skriver:

Det har du ret i - men ellers ligger de i hvert fald på diverse app’s hvor man kan læse/lytte til bøger :-) 

Ja det var selvfølgelig også en mulighed, tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.