Smerter ved orgasmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2021

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er i uge 13 i min graviditeten. Jeg oplever at det er relativt smertefuldt at få orgasmer efter ca uge 10. Det er som om den nederste af maven trækker sig meget sammen, der efter kommer en mildere smerte som menstrationssmerter der varer ca 10-20 min efter. Andre der har oplevet dette under sin graviditet og gik det væk ?����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2021

Anonym

Uh, det bliver kun værre! Jeg venter min 4. og er højgravid. Nogle gange kan jeg ikke bevæge mig i en 20-30 minutter af smerter, det er så voldsomt. Er glad for det snart er overstået. Selv når vi har sex og jeg ikke kommer, så straks når vi stopper så sker det samme. Jeg ved ikke, om det er sæden, som gør et eller andet, men det skulle "hjælpe" på at skabe plukkeveer, og oh boy, it does Så du må nok bide det i dig, men det er dælme ikke rart, og så lige efter en orgasme, det er ikke fair

Anmeld Citér

19. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uh, det bliver kun værre! Jeg venter min 4. og er højgravid. Nogle gange kan jeg ikke bevæge mig i en 20-30 minutter af smerter, det er så voldsomt. Er glad for det snart er overstået. Selv når vi har sex og jeg ikke kommer, så straks når vi stopper så sker det samme. Jeg ved ikke, om det er sæden, som gør et eller andet, men det skulle "hjælpe" på at skabe plukkeveer, og oh boy, it does Så du må nok bide det i dig, men det er dælme ikke rart, og så lige efter en orgasme, det er ikke fair

Åh gud   så kan jeg da vist glemme alt om at det nok går over lidt længere henne. 

Så må jeg jo bare lige tage mig lidt sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.