Så er det i dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

lonemus

børnehaven har lavet en ny sprogtest...kan næsten ikke vente med resultatet, når jeg henter hende om 1½ time...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Munder

Spændende Glæder mig til at høre resultatet.

Anmeld

27. oktober 2009

lonemus

Hun er nu kommet i gruppe A, og scorede 3 points - Jeg er bare SÅ glad (før var hun i gruppe B)

De syntes der var sket rigtig meget med hendes sprog, siden hun blev testet for 3 mdr siden i vuggestuen. Lige i dag havde hun tilmed overvundet sin generthed og ville gerne snakke - på trods af det var en pædagog fra en anden stue, som udførte testen.

Skal børnene så testes igen næste år eller??

Lone - en meget stolt mor

Anmeld

27. oktober 2009

Munder

lonemus skriver:

Hun er nu kommet i gruppe A, og scorede 3 points - Jeg er bare SÅ glad (før var hun i gruppe B)

De syntes der var sket rigtig meget med hendes sprog, siden hun blev testet for 3 mdr siden i vuggestuen. Lige i dag havde hun tilmed overvundet sin generthed og ville gerne snakke - på trods af det var en pædagog fra en anden stue, som udførte testen.

Skal børnene så testes igen næste år eller??

Lone - en meget stolt mor

Tillykke med det, det var da rart.

Jeg ved ikke om de skal testes igen. Andrea er kun blevet testet en gang for omkring en uge siden, og de talte ikke om at hun skulle testes igen.

Mon ikke de kun tester flere gange, hvis der er noget at være OBS på?

Anmeld

27. oktober 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Tillykke med det, det var da rart.

Jeg ved ikke om de skal testes igen. Andrea er kun blevet testet en gang for omkring en uge siden, og de talte ikke om at hun skulle testes igen.

Mon ikke de kun tester flere gange, hvis der er noget at være OBS på?

Tak, åh ja det er SKØNT

Ja, jeg ville osse kun mene de tester igen, hvis der er noget - altså hvis man er i kategori B eller C.

Jeg fik at vide, at når man var placeret i kategori A, så var man alderssvarende og alt helt normalt

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.