Ægløsning efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg aborterede spontant i uge 14 i sidste måned. Endte med en udskrabning, så alt væv skulle være ude. Jeg blødte ca 2 uger.

Hvornår kan jeg forvente ægløsning igen? Hvor langt gik der fra I aborterede til I havde første ægløsning, og hvor langt var I i graviditeten da I mistede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg aborterede spontant i uge 14 i sidste måned. Endte med en udskrabning, så alt væv skulle være ude. Jeg blødte ca 2 uger.

Hvornår kan jeg forvente ægløsning igen? Hvor langt gik der fra I aborterede til I havde første ægløsning, og hvor langt var I i graviditeten da I mistede?

Hej. Er ked af at hører om jeres tab

Der kan godt været lidt rod i efterfølgende cyklus/cyklusser, og ægløsningen kan godt rykke sig.  

Jeg har mistet 3 gange, men tidligt i graviditeten. Jeg har regnet ud fra ægløsning, men regner man ud fra mens første dag, har jeg været lidt længere henne (har lange cyklusser).

1. gang: 5+0. Positiv æl-test ca. 3 uger efter.
2. gang: 5+5. Positiv æl-test ca. 4,5 uge efter.
3. gang: 5+6. Positiv æl-test ca. 4,5 uge efter. 

Anmeld Citér

16. august 2021

Charl90

Det er jeg ked af at høre. Var alt fint ved NF?

Jeg havde en SA i uge 11. Blev fulgt med blodprøver og der gik ca 5 uger før jeg var på normalt niveau (under 3). Umiddelbart efter fik jeg en lille mens. 15 dage senere fik jeg ÆL og ved 3+5 testede jeg positiv.

Jeg testede ikke for ÆL i tiden efter min SA og frem til første cyklus startede. Vi prøvede heller ikke. Når nu det ikke blev en december baby kunne vi lige så godt prøve at ramme april i stedet for marts

Jeg har læst at man ikke får ægløsning når man har hcg i  kroppen, så jeg forventer ikke at have haft ÆL før jeg testede i min første cyklus efter SA.

Pøj pøj til dig begge de gange jeg har haft SA er jeg blevet gravid i den efterfølgende cyklus❤️ nu 6+3

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej. Er ked af at hører om jeres tab

Der kan godt været lidt rod i efterfølgende cyklus/cyklusser, og ægløsningen kan godt rykke sig.  

Jeg har mistet 3 gange, men tidligt i graviditeten. Jeg har regnet ud fra ægløsning, men regner man ud fra mens første dag, har jeg været lidt længere henne (har lange cyklusser).

1. gang: 5+0. Positiv æl-test ca. 3 uger efter.
2. gang: 5+5. Positiv æl-test ca. 4,5 uge efter.
3. gang: 5+6. Positiv æl-test ca. 4,5 uge efter. 

Tak  Og tak for din besked, håber bare æl snart kommer

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Var alt fint ved NF?

Jeg havde en SA i uge 11. Blev fulgt med blodprøver og der gik ca 5 uger før jeg var på normalt niveau (under 3). Umiddelbart efter fik jeg en lille mens. 15 dage senere fik jeg ÆL og ved 3+5 testede jeg positiv.

Jeg testede ikke for ÆL i tiden efter min SA og frem til første cyklus startede. Vi prøvede heller ikke. Når nu det ikke blev en december baby kunne vi lige så godt prøve at ramme april i stedet for marts

Jeg har læst at man ikke får ægløsning når man har hcg i  kroppen, så jeg forventer ikke at have haft ÆL før jeg testede i min første cyklus efter SA.

Pøj pøj til dig begge de gange jeg har haft SA er jeg blevet gravid i den efterfølgende cyklus❤️ nu 6+3

Tak  Og stort tillykke med graviditeten

Jeg var først til nakkefold 13+3, og der kunne de se der ikke var liv. Var begyndt at bløde dagen før, og helt tilfældigt begyndte jeg at abortere rigtigt kort efter nakkefold, mens vi ventede på at komme til at tale med en læge. 

Jeg testede for graviditet for en uge siden og testen var helt negativ, så jeg regner med at hcg er ude af kroppen nu. Så nu må æl altså gerne komme så vi kan komme i gang igen

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tak  Og tak for din besked, håber bare æl snart kommer

For at den snart kommer, og at du snart får en vellykket og blivende graviditet

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

For at den snart kommer, og at du snart får en vellykket og blivende graviditet

Tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.