Hej med jer
Jeg vil rigtig gerne høre jeres holdning med ikke at spise igennem dagen.
Sagen er den at jeg virkelig har kæmpet med at få spist mine madpakker hver dag, siden jeg er blevet gravid.
Jeg er i 15. uge og har allerede tager 6-7 kg på, så jeg får rigeligt at spise
Men jeg har det virkelig stramt med at skulle spise madpakker, lige meget hvad jeg har med.
Men er det helt forbudt at ikke spise når man er på arbejde?
Jeg arbejder stort set hver dag og har relativt lange arbejdsdage på 8 timer hver dag og for det meste siddende/stående arbejde, så ikke fysisk hårdt.
Inden jeg blev gravid spiste jeg gerne en stor omgang morgenmad, så jeg blev godt mæt og så først igen til aftensmad hvor jeg også spiser en dejlig stor portion. Både sundt og varieret, men store måltider.
Jeg tror bare jeg er bange for at gøre noget "forkert" nu når jeg er gravid, men kan jeg mon gå tilbage til det med at spise 2 store måltider om dagen?
Jeg har hverken skåret ned på mængden på morgen eller aftensmad, så det er kun ekstra mad/ kalorier jeg har indtaget de sidste 10-11 uger..
Jeg ved godt at mange lever af kiks og Sunlolly is de første 3-4 måneder, så jeg skal måske bare slappe af, men jeg har måske brug for at nogen kan fortælle mig at det er OK
Anmeld
Citér