I tvivl om det er en sa? Ulækre detaljer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 5 og har testet positivt længe, også på digital test, så er sikker på at være/have været gravid. Men nu er jeg begyndt at bløde ret meget og med klumper (sorry for detaljerne). Har lidt murren og er øm, det er ubehageligt, men ikke noget der gør direkte ondt. Jeg har altid hørt at abort er forbundet med stor smerte. Har nogen af jer oplevet det hvor alt var fint alligevel? 

Jeg har ikke prøvet at abortere før og er lidt i tvivl om det er det. Venter på at min læge ringer tilbage, og ville lige høre jeres erfaringer imens

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2021

Anonym

Har lige fået en medicinsk abort med et foster i uge 6 som desværre var gået i stå. Jeg har blødt kraftigere end normal mens og med klumper. Så jeg synes det lyder som en abort, desværre. 
Jeg havde murren svarende til menssmerter, men skulle også tage smertestillende, så kender ikke helt styrken af de reelle smerter.

Anmeld Citér

16. august 2021

Charl90

Jeg har aborteret to gange. I uge 7 og 11. I uge 7 gjorde det ikke ondt. I uge 11 var det slemme mens smerter.

Du kan desværre ikke regne med det.

Begge gange har jeg fået taget blodprøver med to dages mellemrum for at få bekræftet at hcg falder.

Jeg synes desværre også det lyder som en abort.

Begge gange er jeg blevet hurtigt gravid igen bagefter

Anmeld Citér

16. august 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det lyder umiddelbart som en SA, når du bløder med klumper

Jeg aborterede i sidste måned i uge 14, og selvom jeg var så langt henne og blødte rigtig meget så havde jeg ikke smerter på noget tidspunkt.

Jeg ville give det et par dage og se hvad der sker, og så ringe til lægen. Der kan du få vished for om du stadig er gravid og hvis ikke, om livmoderen er helt tom. 

Jeg ved godt det ikke er det svar du helst vil høre, men jeg krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym trådstarter

Ja, det ser ikke for lovende ud, men sådan er gamet jo nogle gange tak for svar 

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er i uge 5 og har testet positivt længe, også på digital test, så er sikker på at være/have været gravid. Men nu er jeg begyndt at bløde ret meget og med klumper (sorry for detaljerne). Har lidt murren og er øm, det er ubehageligt, men ikke noget der gør direkte ondt. Jeg har altid hørt at abort er forbundet med stor smerte. Har nogen af jer oplevet det hvor alt var fint alligevel? 

Jeg har ikke prøvet at abortere før og er lidt i tvivl om det er det. Venter på at min læge ringer tilbage, og ville lige høre jeres erfaringer imens

Jeg har to veninder som har oplevet det samme som dig, begge skulle tjekkes på sygehuset og man fandt frem til at der ikke var grund til bekymring. Graviditeterne forløb/er planmæssigt. Jeg synes ikke du skal tænkte negativt, tag det med ro

Anmeld Citér

16. august 2021

Baby.mamma

Jeg har haft et par stykker, nogle med mere og nogle med mindre ømhed og blod, der er ikke nogen bestemt måde at abortere på. Det lyder for mig som en SA. 

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har to veninder som har oplevet det samme som dig, begge skulle tjekkes på sygehuset og man fandt frem til at der ikke var grund til bekymring. Graviditeterne forløb/er planmæssigt. Jeg synes ikke du skal tænkte negativt, tag det med ro

Åh, jeg tør næsten ikke håbe på det  

Anmeld Citér

16. august 2021

tutti

Jeg oplevede også en SA omkring uge 5, og her var der ikke rigtig nogle smerter (kun murren) og det var heller ikke fordi jeg blødte ret meget - i hvert fald ikke til at jeg var sikker på, at det var en abort. Jeg troede nemlig også, at man slet ikke var i tvivl ved en abort - men det var det desværre. Min blødning varede kun on/off 1-2 dage.

Jeg fik ægløsning 19 dage efter og blev gravid med det samme - nu 11+2, så der kom da noget godt ud af det

Krydser fingre for at din blødning stopper snart og at alt er OK (og at du ellers får en keeper i næste cyklus )

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Jeg oplevede også en SA omkring uge 5, og her var der ikke rigtig nogle smerter (kun murren) og det var heller ikke fordi jeg blødte ret meget - i hvert fald ikke til at jeg var sikker på, at det var en abort. Jeg troede nemlig også, at man slet ikke var i tvivl ved en abort - men det var det desværre. Min blødning varede kun on/off 1-2 dage.

Jeg fik ægløsning 19 dage efter og blev gravid med det samme - nu 11+2, så der kom da noget godt ud af det

Krydser fingre for at din blødning stopper snart og at alt er OK (og at du ellers får en keeper i næste cyklus )

Tak og tak for at dele din historie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.