Uge 5 - ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 5, men har de sidste par dage haft ondt i maven. Det sidder sådan midt i maven ish og er sådan en blanding mellem stikken og mens smerter. Jeg bløder ikke, men er så bange for spontan abort, så vil I ikke dele jeres positive oplevelser?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2021

Anonym

Hej! Jeg er i uge 5+5 og jeg har haft det på samme måde i dag. Jeg følger lige med ☺️

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej! Jeg er i uge 5+5 og jeg har haft det på samme måde i dag. Jeg følger lige med ☺️

Hej  Håber også for dig at det bare er et tegn på at kroppen arbejder på højtryk på graviditeten :-)

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym

Ingen positive historier, men jeg er 5+2 og har det på samme måde. Det er er ubehag der ind i mellem føles som direkte smerte, og andre gange er sviende (I mangel af bedre ord). 

Jeg krydser fingre for os

Anmeld Citér

15. august 2021

Charl90

Hop evt med i gruppen "Termin april 2022". Flere beskriver det samme her. Jeg har selv mærket "stikkende" følelse og andet ubehag. Jeg tror bare det er livmoderen der udvider sig og kroppen der giver plads.

Jeg har haft 2 SA og der har der flest været smerter som ved mens efter blødning. Så følelserne bekymrer mig ikke.

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 5, men har de sidste par dage haft ondt i maven. Det sidder sådan midt i maven ish og er sådan en blanding mellem stikken og mens smerter. Jeg bløder ikke, men er så bange for spontan abort, så vil I ikke dele jeres positive oplevelser?

Hmm kan ikke sige om det er normalt. Men  Jeg har haft det siden uge 5 ca og er i uge 12 nu og har dem stadig

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Hop evt med i gruppen "Termin april 2022". Flere beskriver det samme her. Jeg har selv mærket "stikkende" følelse og andet ubehag. Jeg tror bare det er livmoderen der udvider sig og kroppen der giver plads.

Jeg har haft 2 SA og der har der flest været smerter som ved mens efter blødning. Så følelserne bekymrer mig ikke.

Hvor finder jeg den gruppe? ��

Anmeld Citér

16. august 2021

Anonym

Det er helt normalt at have ondt i starten Jeg havde mange smerter i uge 5-6-7, både milde og slemme. Jeg har termin om 4 uger og alt er gået helt perfekt Der er jo ingen garanti for at det kommer til at gå godt, men smerter (uden blødning) behøver man i hvert fald som udgangspunkt ikke at være nervøs for

Anmeld Citér

16. august 2021

Charl90

Anonym skriver:

Hvor finder jeg den gruppe? ��

Facebook

Anmeld Citér

16. august 2021

Charl90

Hvis smerterne er/bliver slemme, så er det vigtigt at du kontakter læge/vagtlæge. En graviditet uden for livmoderen kan nemlig være farlig og forbundet med smerter. Så det er vigtigt at få undersøgt.

Lidt smerter/stik er som sagt normalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.