Mad og husholdningsbudget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for alle jeres svar!  

Herhjemme er vi 2 voksne og 2 skolebørn. 

Vi har sat 6000 kr af. Nogle måneder er det for meget og andre for lidt…. Men kan se, St vi ligger en smule højere end hvad de fleste af jer gør. Men det kommer selvfølglig an på også hvad man prioterer….

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2021

Black Rose

Vi er to voksne, to børn og en kat herhjemme. Den ene har lige smidt bleen, så nu har vi kun et blebarn, men vores mad/husholdningsbudget har vi ikke ændret.

Vi afsætter 3.600 om måneden og handler i de butikker vi har i byen afhængigt at tilbud. Mest i fakta. Hakket okse- og svinekød samt kylling køber vi hos den lokale slagter, når de har 2 kg pakker på tilbud og så fylder vi i fryseren. Synes ikke vi sparer, vi køber det vi gerne vil have, men vi har også erfaret, at vi bruger færre penge de uger, hvor vi har madplan og har købt ind til ugen i ét stort indkøb fremfor at handle småting flere gange i løbet af ugen

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym

6-7000 pr måned. Vi er to voksne og fire børn på hhv. 1, 5, 9 og 11 år. Vi handler primært i Bilka og køber en del økologi men ikke så meget kød. 

Anmeld Citér

17. august 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg må sige, at jeg er imponeret over, at I kan holde det så lavt!? 
Vi laver også madplan herhjemme hvor jeg handler alt ind hver søndag, og så vil jeg begynde at handle i Rema. Jeg handler lige nu primært kun i Føtex.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.