Gave guldbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2021

Anonym trådstarter

Søger nogen gode råd til en guldbryllypsgave - de har alt, ønsker sig ikke noget udover gavekort til fx hotelophold, MEN har allerede en del ubrugte gavekort til at ligge pga corona restriktioner. Jeg synes egentlig også efterhånden gavekort er lidt kedeligt, men kan ikke selv komme i tanke om noget bedre. Alle bud modtages med kyshånd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2021

Frizzy

Oplevelse sammen - High class restaurant..?

Anmeld Citér

15. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Søger nogen gode råd til en guldbryllypsgave - de har alt, ønsker sig ikke noget udover gavekort til fx hotelophold, MEN har allerede en del ubrugte gavekort til at ligge pga corona restriktioner. Jeg synes egentlig også efterhånden gavekort er lidt kedeligt, men kan ikke selv komme i tanke om noget bedre. Alle bud modtages med kyshånd.

Nu ved jeg ikke hvordan din relation til dem er, men hvis du er en del af den tætte familie, så måske forsøge at få samlet familien og få arrangeret at få taget et billede? Sammen med dem. 
Eller en bænk til haven med indgraverede navne. 
Alfabetkop fra royal copenhagen med deres forbogstaver. 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

En forkælelse gavekurv som indhold noget du ved de er rigtig glade for 

Attachment.png

Attachment_1.png

Anmeld Citér

15. august 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Der findes en del malere, som laver malerier ud fra et billede. Jeg fik mine forældres bryllupsbillede lavet om til maleri, og det er de vildt glade for og det blev så fint

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.