Software og hjemmesider..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

N&J

Hej jeg har egentlig længe gerne ville oprette en hjemmeside, men kan så se at det koster at oprette hos 123 som før var gratis, derfor ville jeg høre om I ikke gider fortælle hvad I bruger af software og hjemmesider og programmer som er gratis og om hvor godt I syntes det er..

Jeg bruger selv:

Picasa til billederedigering, som jeg faktisk syntes er super godt til mit forbrug

Avest som antivirus program

og leder som en gal som efter en gratis hjemmeside

Knuz fra J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg bruger selv ONE.COM. Jeg har selv domæne, det koster 50 kr om året. Derudover koster det 135 kr om året for webhotel hos one.com

Det er super, jeg er godt tilfreds. Der er en LÆKKER gallerifunktion, blog og hjemmeside Helt klart anbefalesværdigt!!!

Desuden er det SÅ MEGET FEDERE at have sit EGET domæne, med sin EGEN uafhængige mailadresse og SIN egen hjemmeside+blog+galleri osv.

For 11,25 kr om måneden + domæne licens (50 kr om året eller 45, noget i den stil).

Jeg hader de dersens 123 hjemmesider, for at være ærlig. Deres template er SÅ kedeligt og gemmenskueligt. Det er dyrt og man har ikke sit EGET.

fx ejer jeg zafir.dk Og det er jeg STOLT AF

MIne forældre har deres efternavne sammensmeltet osv... Man kan altid finde på noget unikt

Kom godt igang!

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

ja det lyder faktisk meget godt og billigt, det er jo billigere end 123 og ja syntes heller ikke det var jordens fedeste side, men tænkte at det var gratis, men det er det jo så ikke mere..

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NikitasMoar skriver:

ja det lyder faktisk meget godt og billigt, det er jo billigere end 123 og ja syntes heller ikke det var jordens fedeste side, men tænkte at det var gratis, men det er det jo så ikke mere..

Vidst nok er det gratis de første 3 mrd eller noget i den stil, med 123. Men det er jo stadig ikke ens egen.

Kig HER

Der kan du se One.com

Ellers er der masser af andre hosting firmaer, det gælder bare om at købe sig et domæne og jeg ved ikke, hvad de andre tilbyder af galleri, blog og hjemmeside værktøjer Men du kan søge på webhotel, evt, hvis du ikke falder for one

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.