Ventetøj fra only/veromoda Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2021

Anonym trådstarter

Hej!

Hvor i Jylland kan jeg købe/prøve ventetøj fra only eller veromoda?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2021

Babycrew

Er det ikke Mamalicious du mener? Det er et selvstændigt mærke, men af samme producent (Bestseller) som Only og Vero Moda?

I Brande (Hvor Bestseller) hvor Bestseller hovedkontoret også ligger, der har de en Bestseller butik inde i byen. Der har de med garanti det mærke.

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

Babycrew skriver:

Er det ikke Mamalicious du mener? Det er et selvstændigt mærke, men af samme producent (Bestseller) som Only og Vero Moda?

I Brande (Hvor Bestseller) hvor Bestseller hovedkontoret også ligger, der har de en Bestseller butik inde i byen. Der har de med garanti det mærke.

Nej, only har fået ventetøj på deres hjemmeside og tænker lidt at det må kunne købes/prøves et sted, da der ved noget af tøjet står kun online

Kender mamalicious fra sidste graviditet, men kan se man også kan får fra only og vero nu

Anmeld Citér

15. august 2021

2018mor

Anonym skriver:

Hej!

Hvor i Jylland kan jeg købe/prøve ventetøj fra only eller veromoda?

kunne forestille mig der måske er lidt i butikkerne i de store byer. Ellers kan jeg anbefale asos. De har bl.a. fra PIECES. Jeg har selv lige købt for over 6000 kroner derinde, fordi jeg har købt alt i 2 forskellige størrelser. De har gratis fragt samt retur, så jeg ender med at sende for cirka 4000-4500 kr retur. Det kræver selvfølgelig at man har mulighed for at ligge mange penge ud, men det er så befriende at kunne prøve i ro og mag derhjemme + udvalget er bare meget meget større end i butikkerne. Ved ikke om only har gratis fragt og retur, men ellers kunne du jo lave samme nummer der  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.